piątek, 14 listopada 2014

Frywolitka i koraliki

Witam serdecznie....


Dziś dla odmiany chcę pokazać że robię też na czółenku,przynajmniej staram się, różnie to wychodzi,,,,ale podstawy załapałam i wiem o co chodzi :)


Kolczyki zrobione z czekoladowej Maxi, wzór Corina Meyfeldt





W tych kolczykach nie dodałam koralików,chciałam żeby były takie delikatne -nici Opal 35






Zrobiłam też bransoletkę z koralików Toho nr 11 i 8





I jeszcze karteczka świąteczna,zrobiłam ich dużo więcej,ale wzór się powtarza,więc pokażę jedną..








Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem,pozdrawiam i życzę miłego weekendu.


23 komentarze:

  1. Pięknie zrobiłaś kolczyki i karteczkę. Rzeczywiście niekiedy koraliki sprawiają wygląd taki bogatszy i cięższy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne frywolitki, ale uważaj bo czółenka wciągają i to czasem nawet bardzo :-) Pozostałe prace też śliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękne prace !!
    Nic tylko podziwiać i cieszyć oko
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znów piękności narobiłaś - Mario zgubiłam twego meila napisz do mnie coś - artbona@t.pl - na FB nie podaję swego adresu ani meila nikomu - buziaki ślę marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak u Ciebie pięknie, frywolitka cudnej urody, zazdroszczę umiejętności robienia frywolitek , mam nadzieję,że kiedyś się nauczę...bransoletka z koralików pięknie się prezentuje a karteczka ? wiesz ,że Jesteś moim Guru w tej dziedzinie ;-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka to dla mnie czarna magia, więc podziwiam. Karteczka prześliczna, taka perfekcyjna! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frywolitka kiedyś też była dla mnie czarną magią,zawsze jest czas na naukę :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Kolczyki śliczne. Haft matematyczny bardzo lubię a Ty pięknie robisz karteczki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki pięknie wyszły, te beżowe są bardzie mi bliższe:) a i reszta prac bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana cudowne , dla mnie to magia ,za wzorek dziękuję , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, padłam, leże i kwicze, dobij, albo wzorem obdaruj :)
    Jestem pod wielkim wrażeniem, kolczyki są przecudne !!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko nie kwicz tylko bierz się do roboty:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Frywolitką zachwycam się zawsze,bo jest delikatna i magiczna,też bym chciała się kiedyś nauczyć,ale to odległa przyszłość.
    Bransoletka śliczna i karteczka też,oj widzę że święta nadchodzą i dobrze,bo lubię oczy cieszyć pięknymi rzeczami.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Pooglądałam Twoje prace i jestem pod wrażeniem :) Wszystko co robisz jest mega dopracowane, a kolczyki mnie powaliły :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję cieszę się że podobają Ci się moje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.