czwartek, 23 maja 2024

Kartka dla wnuczki

 Witam serdecznie...

W zeszłym miesiącu moja starsza wnuczka obchodziła swoje 14 urodziny

Kombinowałam trochę jaką kartkę mam zrobić, bo to taki wiek że już nie dziecko a do pełnoletności jeszcze trochę brakuje 😊w moim schowku z papierami wpadły mi w ręce papiery od Agnieszki które kiedyś wygrałam i idealnie pasowały mi do zrobienia kartki dla nastolatki :)

Czternaście lat to piękny wiek a pamiętam jak niedawno była taka malutka, a teraz pannica jest wyższa ode mnie 😊

Kochani bardzo dziękuję 💞że jesteście i zostawicie słówko, to daje mi kopa do kolejnych publikacji moich prac tutaj, serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego 💗

11 komentarzy:

  1. Dla nastolatki super kartka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka Marylko. Życzę wszystkiego dobrego dla Zuzki, spełnienia marzeń. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka dla młodej jubilatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca. To prawda 14 lat to piękny wiek. Ach chciałoby się wrócić do tych lat beztroski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną kartkę zrobiłaś dla wnuczki. Trochę Ci zazdroszczę takiej prawie dorosłej wnuczki. Nie wiem czy ja doczekam że będę robić kartkę na 14 urodziny wnuczki lub wnuka, póki się nie zanosi!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, przeurocza kartka. Sto lat dla wnuczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. No cudna jest! jak dla mnie trafiłaś w punkt, bo to wiek gdzie dziewczynki myślą juz o makijażu:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i tematycznie trafiona kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka dla nastolatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.