środa, 15 stycznia 2020

Spotkanie z frywolitką - styczeń

Witam serdecznie....
 Mam nadzieję że wszystkie jesteście zdrowe i z nowymi pomysłami i nowymi postanowieniami wkraczacie w Nowy Rok,życzę Wam aby wszystko co zaplanowałyście się spełniło :)
Ja w tym roku postanowiłam że więcej czasu poświęcę na moją kochaną frywolitkę :) a jak to wyjdzie to czas pokaże -:)
Anetta w tym roku prowadzi spotkania z frywolitką i zaprasza różnych gości,którzy opowiadają o swoich początkach i spotkaniu z tą sztuką,bo supłanie frywolitki to jest sztuka- prawda ? :)
Renia zaproponowała do wspólnego supłania  śnieżynkę "SYLWIA "  wzór jest  darmowy na jej blogu.
Moja śnieżynka tak się prezentuje :)
Oryginalny wzór jest na osiem ramion,mnie zostały jeszcze nici na czółenkach i zrobiłam jeszcze jedną,tym razem na sześć ramion :)
I takim oto sposobem mam już dwie śnieżynki -:)
Banerek do zabawy 
Pozostając w temacie frywolitki,chciałam podzielić się z Wami moją radością a to dlatego że mój
frywolitkowy śnieg zdobył nagrodę główną w wyzwaniu 
Bardzo się cieszę że moja praca została zauważona,to dla mnie ogromna motywacja do dalszych prac,i że to co robię podoba się innym :)
Serdeczności dla Was zostawiam :))))

23 komentarze:

  1. Przepiękne są Twoje frywolitki i nagroda w Szufladzie jak najbardziej zasłużona, brawo. Śnieżynki śliczne wysupłałaś i fajne jest że wzór da się modyfikować :-) Trzymam kciuki za Twoje postanowienie co do naszej kochanej koronki bo uwielbiam ją ogładać :-) Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, idziesz jak burza !
    Jestem dumna, wiesz czemu :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to jesteś niesamowita z tą frywolitką! Cudne śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne śnieżynki wysupłałaś !To w tych spotkaniach jesteśmy już dwie .Ciekawe czy ktoś jeszcze dołączy?
    Gratuluję wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nagrody.Frywolitkujesz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Śnieżynki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieustannie podziwiam Twoje zdolne łapki :) gratulacje, Twoje śnieżynki są fantastyczne i należała Ci się ta nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki, Marylko!
    Gratuluję wygranej, w pełni zasłużona :-)
    I ja supłam te śnieżynki, już dwie mam, ale muszę jeszcze spróbować Aidą 30,zanim wszystkie pokażę.
    Pozdrawiam serdecznie 😃 i wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie gratuluję wygranej! brawo!
    śniezynka piękna, ja próbuję się nauczyć frywolitki, ale coś mi niezbyt idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, gratuluje wyróżnienia.
    Obie śnieżynki są pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulujemy wygranej, a śnieżynka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko gratuję wygranej w Szufladzie, jak najbardziej się należała.
    Śnieżynki na zabawe u Anetki sa cudne, niestety dla mnie technika niedostępna bo mam dwie lewe ręce do frywolitki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia w Szufladzie.
    Snieżynki obie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej w Szufladzie! Śnieżynki w obu wersjach wyglądają wspaniale. Dziękuję za udział w mojej frywolitkowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia Marylko, to bardzo miłe.
    Twoje śnieżynki są prześliczne!
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i misternie wykonane śnieżynki.:) Gratuluję wyróżnienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne frywolitki i efektowny śnieg. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marylko gratuluje zasłuzonej wygranej. Piękne śniezynki. U syna na kiermaszu szkolnym były takie śnieżynki po 2zł wiadomo że chcieli sprzedać bo to dla szkoły pieniadze ale jeśli policzyć czas za prace to za bezcen. Niestety nie zdążyłam kupic a szkoda. Uwielbiam ta delikatniść we frywolitce. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  19. zasłużone cudne wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Frywolitki to dla mnie wielka Sztuka, taka nie do ogarnięcia. Podziwiam Twoje frywolitkowe prace i gratuluję nagrody!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygrania nagrody głównej - w pełni zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marylko serdecznie gratuluję, Twoja śnieżynka jest przepiękna! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Marylko - serdecznie gratuluję wyróżnienia. W pełni zasłużone, bo Twoje śnieżynki są obłędne i perfekcyjnie wykonane. W grupie robią niesamowite wrażenie :-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.