wtorek, 26 listopada 2019

Szydełkowe śnieżynki

Witam serdecznie...
Dziś nie będę pokazywała kartek,bo oprócz tego że tworzę kartki na różne okazje i zabawy, to powstają jeszcze inne rzeczy -:)
Ostatnio przeprosiłam się z szydełkiem i powstały ozdoby na choinkę :)
pierwsze w tym roku śnieżynki szydełkowe
myślę że komuś sprawią radość,ponieważ już wyruszyły w świat -:)
zrobiłam jeszcze takie aniołki,ten wzór już dawno za mną chodził,ale zawsze odkładałam na potem :)
Niestety zdjęcia marnej jakości,bo jak wracam z pracy to już jest ciemno i nijak nie można temu zaradzić -:)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

27 komentarzy:

  1. Marylko sa cudowne zarówno śnieżynki jak i ten Aniołek . Mogę nieśmiało poprosić o schematy ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt szydełkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, subtelne, eleganckie, na pewno zachwycą obdarowanych.:) Też w tej chwili działam szydełkowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności Marylko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne szydełkowe cudeńka:)
    a zdjęcia fajne mimo złego światłą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że takie ozdoby dodają nastroju i to bardzo. Patrzę na zdjęcia i czuję magię świąt, no czuję ją i za to dziękuję. Wspaniałe śnieżynki, jak i aniołki. No, a to, że takie ozdoby uszczęśliwią, to ja jestem pewna. :) Pozdrawiam, jest szaro na dworze, ale też jakoś tak klimatycznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ozdoby szydełkowe zawsze cieszą oko...osobiście nie przepadam za dzierganiem śnieżynek- ale kilka zawsze zrobię,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne maluszki :) Już widzę małą choinkę ubraną tylko w takie ozdoby i delikatne światełka, Cudnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, szydełkowe ozdoby są zachwycające. Ktoś na pewno bardzo się ucieszy ze śnieżynek.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarujesz Marylko:) Śliczne są te szydełkowe ozdoby.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, fantastyczne i bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szydełko teraz na czasie! Piękne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny świąteczny urobek! Też zabrałam się za gwiazdki, ale na razie mam aż dwie;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z premedytacją napisze , że możecie mi pozazdroscić bo te cudeńka , własciwie CUDEŃKA Z DUŻEJ LITERY sa u mnie. :) :) :) Marylka mi wyszydełkowała całe mnóstwo takich CACUSZEK :)
    Marylko dziękuję z całego mojego wielkiego serducha :) Ja też mam juz większość przesyłki dla Ciebie , jeszcze chwile i będę pakować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko kochana same piękności :)). Delikatne jak prawdziwe płatki śniegu i anioły :)). Śliczne zawieszki :). Buziaki kochana i miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne śnieżynki. Też przeprosiłam się z szydełkiem.
    Szybciej się robi niż frywolitkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje szydełko odpoczywa ode mnie :) Nie tęsknię do niego :)
    Śnieżynki szydełkowe pięknie prezentują się na choince ... śliczne drobiazgi wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne! Przymierzam się do takich cudowności,może mi się uda wyrobić do świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne! wszystkie piękne, ale dzwoneczków takich jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeurocze , szydełkowe prace :) Dobrze ,że przeprosiłaś szydełko :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności narobiłaś, będzie radość i dodatkowa piękna dekoracja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marylko same śliczności przygotowałaś! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marylko same wspaniałości. Żalujé że tej techniki nie umię bo piękna może być choinka dzięki takim pracom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne te ozdóbki! Szydełkowe są takie piękne, ach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne śnieżynki i aniołek ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.