sobota, 30 listopada 2019

Kartka typu tee pee /tipi

Witam serdecznie ...
Dziś ostatni dzień listopada,czas na pokazanie kartki na zabawę u Uli 

Forma kartki jaką zaproponowała Ula była mi całkiem obca i nawet jak szukałam w sieci,to nie za dużo było napisane i pokazane,było więcej namiotów Tipi niż kartek :)
 ale dzięki filmikowi jaki Ula nagrała,już było łatwiej  :)
a tak się prezentuje moja kartka :)
pierwszy bok kartki i wiązanie na wstążeczkę :)
drugi bok tak wygląda
i jeszcze tak :)
Miejsce na życzenia będzie  w środku.
I tak oto mija kolejny miesiąc zabawy,ciekawe jaką formę kartki zaproponuje Ula w grudniu ? 

Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego wieczoru  :))


24 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam takich karteczek, ale Ty doskonale sobie poradziłaś. Świetna!
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ciekawa forma :o Pierwszy raz ją widzę. Niemniej jednak jest ona śliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, wymagał pewnie pracy ale efekt jest......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny namiocik :-)Ja mam w planie jeszcze 3 ;-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka wyszła! Urocza grafika :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka Marylko :) Pięknie boki ozdobiłaś, każdy zachwyca :) . Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne tipi :) pieknie się prezentuja z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, przepięknie prezentuje się Twoje teepee :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszedł Twój namiocik Marylko, ozdobiłaś go wspaniale. To bardzo efektowna forma kartki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta forma kartki! Twoja pięknie ozdobiona!!! Uściski zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna i pomysłowa, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka Marylko- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ślicznie wyszła :) świetny pomysł na uzycie wstążeczek, bardzo podobają mi się te kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kartka, cudowne papiery, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tipi wyszło świetnie . Fajnie ozdobiłaś wszystkie trójkąciki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko, śliczne jest Twoje tipi, a kokardka dodaje mu dodatkowo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post dear :) do you like do follow each other on gfc?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna karteczka:)ozdobiona wyśmienicie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe tee pee :) cieszę sie, że filmik pomógł :) dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.