poniedziałek, 19 listopada 2018

Kilka śnieżynek

Witam bardzo cieplutko....
Nadchodzi najpiękniejszy czas,czas Bożego Narodzenia,z myślą o świętach powstały moje pierwsze śnieżynki szydełkowe :)
śnieżynki mają 9 cm zrobione są z Muzy szydełkiem 1,3
jeszcze takie,inny wzór
te mają 7 cm i również zrobione są z Muzy szydełkiem 1,3
Wszystkie śnieżynki trafiły na aukcję dla Lili 
Kochani jeśli ktoś chętny,zapraszam,wysyłka jest gratis,pomagajmy.
Może nie oferuję dużo,ale każda złotówka się liczy :)

********
Zrobiłam jeszcze takiego aniołka:)
Są jeszcze inne,ale to już w następnym poście :))
Dziękuję za każde słowo pozostawione :))
Pozdrawiam serdecznie i już zimowo,u mnie spadł pierwszy śnieg :))

28 komentarzy:

  1. Marylko cudne te Twoje śnieżynki i super że trafiły na aukcje dla Lilii. Ja tam tez już trochę rzeczy wystawiłam.
    Aniołek cudowny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i cel wspaniały.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki. Wspaniały gest. Również sporo swoich prac przekazuję na licytacje dla chorych dzieci. To smutne, że dzieci tak ciężko chorują a koszty leczenia przerastają bliskich. Ech ....
    Aniołek także śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, u mnie też spadł pierwszy śnieg. Ale ja wolę takie śliczne śnieżynki jak Twoje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne śnieżynki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny aniołek i piękne śnieżynki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimowo i świątecznie już u Ciebie Marylko, śliczne są te śnieżynki. U nas też od wczoraj biało i mroźno - kiedyś zima musiała się zacząć :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szydełkowe śnieżynki i aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szydełkowe prace, idealne na choinkę i wianki świąteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne śnieżynki i aniołek jest przecudny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, i znowu zachwycam się Twoją twórczością! Piękne śnieżynki i aniołek.
    U mnie na szczęście tylko trochę poprószyło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne śnieżynki, delikatne i zwiewne, czyli takie jak mają być :-) Piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne śnieżynki! Też po troszeczku szydełkuję, ale nie mam kiedy usztywnić.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko śnieżynki są cudne- dziękujemy i buziaki przesyłamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko śnieżynki są śliczne! Takie delikatne :) A aniołek stojący uroczy :)). Moc pozdrowień posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra śnieżynki i jaki ładniutki aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są :) pięknie szydełkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kilka tylko kilkanaście i wszystkie piękne jak i cel na który powstały. U mnie na razie śnieży jedynie frywolnie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne gwiazdki i aniołek wyszedł Ci wspaniale :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.