poniedziałek, 12 listopada 2018

Kartki na listopadowe wyzwania

Witam bardzo serdecznie :)
Mam dziś wolne,chyba jak większość z Was i dzięki temu że jestem w domu,mogę pokazać kartki jakie przygotowałam w weekend na zabawy u dziewczyn :)
Dziś jako pierwsza kartka dla Uli 
powstała w/g tej mapki
Następna kartka wędruje do Magos 
w/g wytycznych
Teraz karteczki dla Ani,która znów zaproponowała Bingo :)

I moja interpretacja tematów :)
Kartka w formie easel card z tabelki wybrałam : zielony,róża,biały,myślę że może też być styl Shabby Chic
Następna kartka na narodziny dziewczynki,autorką grafiki jest Iwona Skibińska
wybrałam z bingo ; biały,cytat,sentencja,zielony
Kartka bożonarodzeniowa
tutaj jest : gałązka świerkowa,biały,zielony,cytat
i jeszcze jedna kartka,a właściwe tag na którym jest : zielony,gałązka świerkowa,ptaszek,biały
 i jeszcze wszystkie razem 
 banerek z zabawy
Myślę że kartki spełniają wszystkie kryteria w wytycznych i zostaną zaakceptowane przez szefostwo : ))
Dziękuję że zaglądacie do mnie i komentujecie :)))
Pozdrawiam Was cieplutko,życzę przyjemnego świętowania jeszcze dziś,a ja lecę na działkę,zobaczyć czy to wiosna,czy zima nadchodzi -:)









29 komentarzy:

  1. Marylko ale cuda dziś u Ciebie. Przepiękne kartki na wszystkie zabawy ale to na moją są najładniejsze. A taka naj naj to ta bożonarodzeniowa z cudowna tekturką , piękną gwiazdą betlejemską i cudownym papierem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały wysyp fantastycznych prac :) i jaka różnorodność :) pierwsza karteczka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne, eleganckie kartki poczyniłaś. Śliczne są, po prostu piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, a szczególnie podobają mi się pierwsza i przedostatnia - z motywem religijnym. Pozdrawiam Marylko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są śliczne! Me serce skradła ta okrągła :))). Patrząc na pogodę to mam wrażenie, że mamy wiosnę :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne Marylko i trudno wybrać jedną. Od razu zwróciłam uwagę na pierwszą, która jest bardzo subtelna ale chyba odrobinę bardziej urzekła mnie ta w stylu Shabby Chic.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, przygotowałaś przepiękne kartki! Jednak moje serce skradła kartka w formie easel card :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, takie piękne karteczki zrobiłaś, że nie mogę się napatrzeć.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne, ja nie umiem wybrać jednej.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowe karteczki, najbardziej podoba mi się okrągła:). Pozdrawiam Marylko cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki, takie delikatne... i mają równie piękne tło w postaci frywolitki:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, a okrągła najbardziej interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pierwsza mogłaby trafić do mojej kolekcji-jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kartki przygotowałaś, szczególnie ta pierwsza zachwyca :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko, wszystkie kartki prześliczne!Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie karteczki przepiękne! Forma easel card to dla mnie nowość, dlatego najbardziej się nią zachwycam.
    Miłego dnia Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki! Szczegónie wpadła mi w oko ta easel card :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wszystkie karteczki :-) Delikatne ażurki zestawione z pastelowymi kolorami zachwycają elegancją :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki bardzo piękne i takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne i piękne udekorowane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.