środa, 14 lutego 2018

Serduszka i kubeczki:))

Witam bardzo serdecznie...
Dziś rano w pracy w radio usłyszałam takie słowa : że dziś jest dzień zakochanych dla tych co mają dziewczyny i narzeczone,a Popielec jest dla tych co mają żony :))))
No to z tego wynika że Walentynki już nie dla mnie,a ja na przekór tym słowom zrobiłam serduszka :)
Serduszko wycięłam z filcu,obszyłam ręcznie,obrobiłam szydełkiem,na to przykleiłam frywolitkowe serduszko,wstążka dopełnia całości :)
Drugie serduszko jest haftowane na kanwie,wzorek z książki od Danieli
 Jako że mamy jeszcze zimę za oknem,i kubek gorącej kawy lub herbaty zawsze jest wskazany,więc dlaczego by nie w takim właśnie kubeczku,ozdobionym kwiatkiem ....

Kubeczki z podkładkami zostały zrobione na prezent  więc zgłaszam je do zabawy u Reni
Przypominam jeszcze o mojej Zabawie ,może jeszcze ktoś się zdecyduje ?
Bardzo wszystkim dziękuję za  komentarze i odwiedziny :))
Serdecznie pozdrawiam.....




22 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie, serduszka śliczne, a i kubraczki urocze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się interpretacja wczorajszego dnia;D
    a serduszka przygotowałaś przepiękne
    Takie ocieplacze na kubki są bardzo przydatne i sama chętnie korzystam:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdemu należy się odrobina miłości, bez względu na wiek i stan cywilny :) Prześliczne są te serduszka Marylko a ocieplacze ładnie ozdabiają kubki.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne serduszka!Biała frywolitka na czerwonym tle daje znakomity kontrast! Również serduszko z haftowaną różą jest urocze! Kompleciki zachwycają i formą, i świetnie dobranymi kolorami. Oj, to dla mnie też Popielec,a nie Walentynki...dobre! Pozdrawiam Cię Marylko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko te serduszka sa cudowne , zwłaszcza to z haftem od Danieli . Mam tez jej książkę i własnie ze dwa dni temu do niej zajrzałam. Ten wzorek tez przykuł moja uwagę , więc chyba niedługo trafi na kanwę.
    Frywolitkowe serducho też mi sie bardzo podoba,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Picie kawy z tak ubranych kubeczków to sama przyjemność :) Marylko, piękne prace przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda okazja jest dobra do świętowania, żeby nie wpaść w monotonię...super upominki, a gadżety walentynkowe urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdemu należy się odrobina miłości, a wyrażona takimi pięknymi pracami zatyka dech. Śliczne oba serduszka, trudno wybrać najpiękniejsze bo zrobione inną techniką.
    Prezent w postaci ocieplaczy jest także sliczny. Muszę przyznać, że ja też w ubiegłym roku zrobiłam nam ocieplacze i sprawdzają sie przy ognisku, gdy pijemy...grzańca:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne serduszka :-) A kubki od serca są fantastycznym prezentem - niespodzianką, który zauroczył obdarowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, serduszka są śliczne, ale mnie szczególnie zauroczyły te zimowe wdzianka na kubki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszka, Marylko!
    A kubraczki rozbrajające :-)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie prezenty, takie serce od serca, a kubeczki rewelacyjne. Ale się uśmiałam z tego radiowego podsumowania :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, to ja mam nadal narzeczonego nie męża.;) Zachwyciło mnie szczególnie to pierwsze serduszko, a ochraniacze i podkładki to mistrzostwo świata!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Która praca piękniejsza, trudno zdecydować wszystkie wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  16. O to pojechał ktoś w tym radiu - nie miło. Marylko piękne stworzyłaś serduszka i kubeczki fajnie ubrane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wszystko, a ocieplacze na kubeczki mało że piękne to jeszcze jakie funkcjonalne! Mój kubek zakłada go każdej zimy;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.