czwartek, 22 lutego 2018

Czerwień i złoto

Witam serdecznie.....
Moja miłość do frywolitki trwa nadal:)) w zabawie u Reni trzeba było zrobić frywolitkę warstwową taką 3d,wybrałam ten wzorek,i zrobiłam taka bransoletkę.
Kiedyś dostała tą piękną nitkę i pomyślałam że będą pasowały do niej czerwone koraliki
do kompletu zrobiłam jeszcze maleńkie kolczyki.
Tak wygląda cały komplecik :)


Jeszcze banerek do zabawy
Teraz lecę do Reni nakarmić żabkę,a Wam wszystkim którzy zaglądacie do mnie bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo,jednocześnie witam w moich progach dwie Agnieszki :)) cieszę się że dołączyłyście do obserwatorów mojego bloga :))
Pozdrawiam cieplutko:)))))))))))))))
************************************************************
Może jeszcze jest ktoś chętny do zabawy,zapraszam.




25 komentarzy:

  1. Przepiękna biżuteria! To jest takie eleganckie i wyjątkowe, sama bym chciała taką bransoletkę nosić :) Szkoda tylko, że nie umiem szydełkować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba,a biżuteria jest wykonana czółenkami,nie szydełkiem :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Marylko przepiękny komplet:)
    Bransoletka wygląda na pracochłonną wiec tym bardziej podziwiam:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu,przyznaję że wymagała trochę pracy :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Cudny komplecik wysupłałaś, Marylko!
    Bardzo fajny efekt dały te czerwone koraliki.
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, a koraliki dodały elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik a czerwone koraliki świetnie pasują do koloru nici. Zapisałam wzór.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, piękna biżuteria! Aż mi żal, że takiej nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super kolorek, mam słabość do rudzielców;-) i oczywiście ekstra wykonanie. Pozdrawiam i lecę się zapisać na tą cudna serwetkę bo chyba coś przegapiłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplecik i nawet nie przeszkadza mi że nie w moim kolorze, ale frywolitkę uwielbiam zawsze i wszędzie;)
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki komplecik, jest śliczny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, Twoja frywolitkowa biżuteria to prawdziwe mistrzostwo.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNA BIŻUTERIA :) Kolczyki od Ciebie zrobiły furorę w sanatorium jak je założyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och ! Jakiż to piękny komplecik! Cudowny kolor i to warstwowe wykonanie jest bardzo, bardzo interesujące.
    Frywolitka bardzo mi się podoba, ale nie miałabym cierpliwości do jej nauki:) Tym bardziej podziwiam Twoja pracę Marylko.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały komplecik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko cudny ten komplet taki elegancki i ta czerwień ze złotem no poprostu rewelacja. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam frywolitkę,komplet jest cudowny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny komplecik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny komplecik! koraliki nadały mu charakterku:))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny kompecik pięknie wykończony czerwienią:)
    podziwiam was za te frywolitki

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.