środa, 6 grudnia 2017

Zaśnieżyło i niespodzianka

Witam bardzo serdecznie :)
Za oknem szaro buro i ponuro,a u mnie zaśnieżyło się frywolitkowo :)
 Mojej córce marzy się choinka cała w ozdobach frywolitkowych,więc wieczorami o ile czas pozwala biorę czółenka do rąk i działam,czasami nawet uda mi się parę zrobić,a bywają też takie dni że jak wrócę z pracy to już nie mam siły na cokolwiek.
Aniołki i śnieżynki to wzór Laury Bziukiewicz


Te śnieżynki zrobiłam na podstawie schematu z bloga " Milczenie nitek "

To tylko mała cząstka tego co udało mi się zrobić,resztę pokaże jak już będą po kosmetyce :))))
Jako że moje śnieżynki pójdą do nowego domku to myślę że mogę je wrzucić do zabawy u Reni



*********************************************
Jakiś czas temu zapisałam się u tej samej Reni na zabawę " Podaj dalej " Renia miała rok na przygotowanie niespodzianki,ale nie czekała tylko przysłała już teraz :) także dostałam cudny prezent na Mikołaja :)))
Renia zrobiła dla mnie piękny baktus
do tego piękna kosmetyczka,cudne bombki zrobione na drutach,znalazły się również przydasie, mulinki, tasiemki,i jeszcze na osłodę czekoladka i herbatki rozgrzewające na zimowe wieczory :))

Renia dołączyła jeszcze piękną kartkę z życzeniami świątecznymi :)
Z tego miejsca jeszcze raz chciałam Ci Reniu bardzo,bardzo podziękować za tak wspaniałą niespodziankę
:)))
A teraz zapraszam do zabawy dwie osoby które chciałyby dostać prezent który przygotuję specjalnie na tę zabawę,a potem zorganizują zabawę u siebie na blogu.
Na przygotowanie mam rok czasu,ale nie będę tak długo czekać z wysyłką :))))

*********************************************************
Jeszcze chciałam się pochwalić jaki prezent zrobiła mi córka,to był taki wcześniejszy Mikołaj :))

Bardzo serdecznie witam nowe obserwatorki,proszę się rozgościć i czuć się dobrze w moich skromnych progach :))
Wszystkim komentującym pragnę podziękować za każde pozostawione słowo :))
Pozdrawiam serdecznie :)))

38 komentarzy:

  1. Twoje frywolitkowe aniołki i gwiazdki Marylko biją po oczach kunsztem wykonania.Cała choinka w czymś takim będzie wyglądać zjawiskowo. Ze wszystkich prezentów,baktus najbardziej mi się podoba,no i córcia dobrze wiedziała,czym Ci sprawić radość.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za tyle pięknych słów :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Córka znająca Mamy potrzeby i pragnienia to prawdziwy skarb!!! Prezent trafiony w 10!!! Wszystkie frywolitkowe cuda są przepięknie wykonane:). Bardzo mi się podobają:). Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia choinkowego marzenia córki:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu,myślę że do świąt zdążę jeszcze parę śnieżynek zrobić :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Marylko, piękne frywolitkowe ozdoby!
    Ja już czółenka mam i w weekend zaczynam naukę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :)
      To teraz czekam na efekty,jak coś to pytaj :)
      Serdeczności przesyłam.

      Usuń
  4. Jakie one cudne !!! napatrzeć się nie mogę na te Twoje ozdoby choinkowe :) Prezent od córci jak marzenie, tego wydania z frywolitkami jeszcze nie widziałam.
    Pozdrawiam.
    ps.
    Chętnie wezmę udział w zabawie "Podaj dalej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się że weźmiesz udział w zabawie :) poproszę o adres na e-meila.

      Usuń
  5. Piękności dzisiaj u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko :)
      Serdeczności przesyłam.

      Usuń
  6. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Frywolitki są cudne :) Chętnie wezmę udział w zabawie "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podobają :)
      Poproszę o adres na e-meila.

      Usuń
  8. Frywolitkowe prace śliczne i na czasie. Córka wiedziała czym można mamie sprawić radość. Baktus piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujTereniu :)
      rzeczywiscie sprawiła mi wielką radość :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Frywolitka jak zwykle zachwyca, chyba nie ma piękniejszej koronki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te frywolitkowe śnieżynki i Aniołki , Choineczka będzie wyglądał przepięknie obsypana takim biały puchem. Prezent od Reni świetny , coś wiem na ten temat bo podobny dostałam jakiś czas temu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, urocze frywolitkowe maleństwa! Choinka z nimi będzie cudowna.
    A prezenty od Reni i Córki wspaniałe!
    Serdeczności przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Upominki są mega, i co ważne,że cieszą,frywolitkowe ozdoby piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Frywolitkowe ozdoby skradły moje serce ! Cudowne ozdoby i wcale nie dziwię się ,że córka chce mieć tak ozdobioną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i dużo ozdóbek frywolitkowych . Chciałoby się robić więcej ale to nie jesz szybka sztuka . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko, przepiękne te robótki. Zawsze frywolitka wzbudza mój podziw! Choinka tak przystrojona będzie przepiękna! Mamuniu musisz zacząć działać:)))
    Prezent od Reni powiem, że wypasiony. Przecudne rzeczy. Nie wiem co oznacza słowo baktus, chyba to taka specjalna chusta-szal?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko, wspaniałe są Twoje frywolitkowe ozdoby. Choinka cała nimi ustrojona będzie wyglądać niesamowicie.
    Gratuluję pięknych prezentów i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne frywolitki Marylko :) I wspaniały prezencik dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Schemat aniołka jest na moim blogu. To nie jest mój wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje frywolitki Marylko zawsze zachwycają.
    Gratuluję Ci wspaniałych prezentów i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. frywolitkowe ozdoby świąteczne super są; delikatne i urocze:) a Twój prezent WOW! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne są te frywolitkowe ozdoby- subtelne, delikatne i zwiewne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Marylko Twoje frywolitkowe cudeńka zawsze cieszą oczy,taka choinka cała w ozdobach frywolitkowych to marzenie😍
    Zostałaś pięknie obdarowana,Renia robi piękne rzeczy.
    Serdeczności zostawiam 😊 😚 🎄🎅

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuda, cuda i jeszcze raz cuda frywolne szykujesz. Piękne są i mimo iż obiecywałam, że w tym toku nie szykuję nic nowego na Święta, to się chyba skuszę :-) Prezenty także piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne frywolitkowe robótki. Żebym tak umiała supłać. Będę ćwiczyć !
    Prezenty piękne, wypasione. Śliczny kwiatuszek z tych czółenek 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne są te frywolitkowe ozdoby! Choinka będzie wyjątkowa.
    Piękne prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Frywolitkowe ozdoby rewelacyjne!!!Piękne prezenty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No szczęściara ta Twoja córka, żeby mi tak ktoś chciał spełnić to frywolne marzenie:-) A podarki dostałaś piękne, ta książka Stawasza budzi moją zazdrość, chyba napiszę do

    OdpowiedzUsuń
  28. podpisuję się pod OLKa chciałabym też takie cudeńka mieć na choince-nic tylko pozazdrościć:-) Wspaniałe te frywolitkowe ozdoby. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marylko, Twoje frywolitkowe cudeńka nieustannie zachwycają. Piękny prezent dostałaś - przyda się na zimne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudne frywolitki!!! Choinka bedzie przepiękna:) a od Reni same wspanialosci, bombeczki tez takie dostałam :) hehe:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.