poniedziałek, 11 grudnia 2017

Ostatnie w tym roku dla Ani i Uli

Dobiegł ostatni miesiąc zabaw kartkowych prowadzonych przez Anię i Ulę brałam w nich udział od początku,nie opuściłam żadnego miesiąca z czego bardzo się cieszę i dzięki temu mam karteczki na różne okazje,a w szczególności na Święta Bożego Narodzenia,które właśnie dziś wyruszyły  w świat :))
W tym miesiącu projektantką u Ani jest Natalia i wymyśliła takie tematy

Jako pierwsza kartka z choinką i prezentami,u mnie bardzo skromniutko :)
następna to kartka zima w ramce lub za oknem,w moim wydaniu to karteczka 3d przyozdobiona poinsecją z foamiranu barwionego kredkami bambino :)
kartka wielkanocna to kurczaczek w koszyczku :)
i ostatnia kartka z dzwoneczkami,u mnie na bałwankowej bazie,którą kiedyś dostałam i teraz wykorzystałam,nawet podoba mi się całość :))

wszystkie razem w banerku

 *******************************************************************

Ula w tym miesiącu dała nam wolną rękę można było zrobić kartkę z 11 minionych miesięcy ja wybrałam kartkę czerwcową z ptaszkiem :)
A tak prezentuje się moja kartka,poszalałam trochę z białym gesso :))) i oczywiście poinsecje z czerwonego foamiranu :)
Bardzo pragnę w tym miejscu podziękować Ani i Uli za prowadzenie zabaw,za piękne comiesięczne galerie,za statystyki i za to że się Wam chce :))) bardzo,bardzo dziękuję !!!!
Dziękuję również za wszystkie komentarze i odwiedziny :)))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnego popisania :)))

26 komentarzy:

  1. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko, wszystkie kartki mają w sobie tyle uroku - trudno wybrać najpiękniejszą.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, uwielbiam Twoje kartki! Nieważne czy są skromne, czy są w 3d. Wszystkie bez wyjątku są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki a z ptaszorkiem naj, naj :) Dziękuję za wytrwałość przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko piękne karteczki a ta 3d i z ptaszkiem no poprostu cód malina ha. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki ! Mnie też najbardziej zachwyciła ta z ptaszorkiem ,ale pozostałym też nic w urodzie nie brakuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. 2, 4 i z Ptaszorem są mega pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kartki poczyniłaś. Choinka super, taka z zawijasków, a bałwankową bazę idealnie wpisałaś w całość. Świetna robota. Pozdrawiam serdecznie :-) Ja też dzisiaj swoje kartki wysłałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie skomponowałaś każdą z nich :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki:) fajnie się popatrzeć jak inny różnorodnie interpretują moje wytyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko pieknie dziękuję za ostatnie w tym roku kartki. Wszystkie mi się bardzo podobają. Śliczny zimowy widoczek. Ta bałwankowa podoba mi się chyba najbardziej, świetna jest ta baz i urocza grafika.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki bardzo piękne w Twoim wykonaniu.
    Która jest naj.. trudno wybrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki poczyniłaś,bardzo klimatyczne :)
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki są wyjątkowe, a poinsecje zachwycają!!! Pozdrawiam Marylko cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki sliczne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się bardzo podobają i tym razem nie mam faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ,,bałwankowa ,,jest urocza,wspaniałe te tłoczenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne! Bałwankowa cudna, taka bielutka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne karteczki zrobiłaś Marylko - gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne a ta ostatnia najbardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Druga i czwarta karteczka to jest to co misie lubią najbardziej. Uwielbiam taki styl, a Twoje kompozycje z wlasnorecznie zrobionych kwiatów są przeurocze. I jeszcze slodki ptaszek i zimowy widoczek i ta piękna ptaszyna na ostatniej karcie. Wspaniałe są. Rowniez podziwiam kompozycje C&S ten styl również bardzo cenie, ale sama niepewnie sie w nim czuję.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.