niedziela, 22 października 2017

Październikowe kartki dla Ani

W tym miesiącu w karteczkowej zabawie u Ani  inspiruje nas Hania Pater

Jako pierwsza kartka która miała mieć koronkę, przedstawię Wam mój debiut easel card w formie kapelusza, korzystałam z kursiku Danusi powiem nieskromnie że jak na pierwszy raz to jestem zadowolona z efektu końcowego :)



Jako druga kartka dla mężczyzny :) skromna,ale wymowna :)))


Następna to kartka wielkanocna na której jest kurczaczek i jajeczka :)


I ostatnia kartka to bożonarodzeniowa z bałwankiem :)


Wszystkie razem w banerku dla Ani.

 Bardzo wszystkim dziękuję za pozostawione komentarze pod poprzednim postem :))
Za oknem widać że złota polska jesień już za nami,mimo wszystko życzę dobrej niedzieli,a ja lecę nakarmić żabkę u Ani,bo podobno przymiera głodem :))))

19 komentarzy:

  1. Jejciu! Wszystkie kartki są śliczne, ale ta w formie kapelusza... WOW WOW WOW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki:)
    szczególnie bałwanki mi wpadły w oko
    Marylko wzór na śnieżynki jest z netu, ale wydrukowany już dawno i nie mam pojęcia gdzie był.
    Jutro zrobię zdjęcie wydruku i Ci wyślę:)
    pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki , szczególnie ta na okrągłe Urodzinki - bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Marylko u Ciebie powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, wszystkie kartki prześliczne, ale ta pierwsza jest po prostu obłędna!!! Do tej pory nie mogę buzi zamknąć z zachwytu;)
    Miłego niedzielnego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki.Kapeluszowej karteczki jeszcze nie widziałam,bardzo mi się podoba.Lubię chodzić w kapeluszach. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są przeurocze i pomysłowe ale numer jeden to oczywiście kapelusik - zachwycający projekt Marylko! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne pomysły - zwłaszcza ten z guzikami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, bardzo ciekawie wykonane, a pomysł na męską jest super. Sztalugowa bardzo ciekawa, muszę się przyjrzeć tematowi. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko kartki są genialne , ta kapeluszowa przepiękna z tymi kwiatami na rondzie. Męska bardzo wymowna ale i bardzo fajna. Grafika z bałwankami super.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki, kolorowe i radosne, a męska bardzo dostojna. Zaintrygowałaś mnie tym kapelusikiem, lecę sprawdzić kursik:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, bardzo ciekawe kartki i w formie, i w treści! Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko wszystkie karteczki są super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki cudnie stworzone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko, zachwycające kartki zrobiłaś. Easelka jest cudna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace - kocham robić karteczki w kształcie kapelusza, Twój jest uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki, a męska choć skromna sprawiła wiele radości :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.