poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Karteczki dla Ani

Witam serdecznie...
w ten chłodniejszy czas,nawet lepiej się pracuje i oddycha,nie wiem jak Wy,ale ja czuję się lepiej jak jest taka pogoda teraz,choć i słoneczkiem nie gardzę,ale nie takimi upałami,jak były ostatnio :)
Tak więc wykorzystałam czas i zrobiłam karteczki na sierpniową zabawę do Ani 
W tym miesiącu inspiruje Ania Kurtasz


Na kartce wielkanocnej miał być zajączek i trzy kwiatki.


Moje kwiatki są tym razem zrobione z papieru z Lidla,wycinane dziurkaczem,myślę że też są fajne :)

Kartka na Boże Narodzenie szopka/stajenka i kolor zielony.


Papier w nutki to wydruk z drukarki,stajenka to tekturka  pomalowana na biało,gwiazda betlejemska z papieru wizytówkowego,gałązki sosny z dziurkacza,posypane sztucznym śniegiem.

Ostatnia to kartka okolicznościowa ze słoneczkiem i kolorem żółtym.


Przyznam szczerze że z tą kartką miałam największy problem,nie wiedziałam jak ją ugryźć,pomysłu nie miałam żadnego,już myślałam żeby odpuścić w tym miesiącu,ale żal było,bo robię kartki z Anią już kolejny rok i szkoda by było żeby przez słońce to zaprzepaścić :))
Przez przypadek wpadł mi w ręce wydruk obrazka z pociągiem i było na nim słoneczko !!!!
Obrazek  kiedyś już haftowałam,tak więc chwyciłam za igłę i jest na karteczce,która już została podarowana małemu Bartusiowi na imieninki i tym oto sposobem mam następny miesiąc u Ani zaliczony,tak myślę :))))

Jeszcze banerek zbiorczy wszystkich kartek.


Kochani bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze które u mnie zostawiacie,za wszystkie słowa uznania dla moich prac,jest mi bardzo miło,dziękuję :)))
Jednocześnie witam serdecznie moich nowych obserwatorów,dziękuję że jesteście :)
Chciałam jeszcze przypomnieć o moim urodzinowym Candy jest jeszcze czas żeby się zapisać,zapraszam :))


Przesyłam gorące pozdrowienia i życzę udanego tygodnia,:)))



 

22 komentarze:

  1. Piękne karteczki Marylko! Powiem Ci, że ze słoneczkiem też mam problem, zresztą podejrzewałam to od razu. Pozostałe mam zrobione, a ta jedna mnie wstrzymuje:(
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki... mi szczególnie wpadła w oko karteczka bożonarodzeniowa. Super pomysł na słonko. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki....ta bożonarodzeniowa jest wyjątkowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy karteczki są bardzo fajne, ale najbardziej podoba mi się chyba Bartusiowa, jest taka przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko śliczne kartki ale BN mnie zachwyciła:)
    ze słoneczkiem i ja miałam najwięcej problemu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają, ale ta bożonarodzeniowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko ciesze się niezmiernie , że znowu mogę Cię gościć w zabawie. Twoje kartki są cudne wszystkie trzy.
    Hafcik śliczny w sam raz na kartkę dla młodego kawalera, piękna kartka z szopka i zajączek z kwiatuszkami też cudny. Bardzo fajnie wyszły te kwiatuszki z papieru. Chyba muszę i ja sobie takie zrobić.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Twoje karteczki śliczne. Karteczka dla Bartka wyjątkowa. Szczerze się przyznam też był problem ze słoneczkiem. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki zachwycają swoja urodą , ale ta Imieninowa jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko piękne robisz karteczki,każda na inną okazję i każda wywołuje uśmiech sympatii,takie karteczki warto robić ,by cieszyły innych:)
    Buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko droga, przepiękne karteczki zrobiłaś. Ja uwielbiam upały, choćby największe.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki, a ta z ciuchcią jest super:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie przeurocze, ale...ciuchcia wymiata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne karteczki Marylko. Ta z szopką chyba zachwyciła mnie najbardziej, ale zajączkowa jest równie piękna i taka delikatna, a słoneczna ciuchcia przesłodka. Umiejętność haftowania, to zawsze będzie dla mnie coś nie do przeskoczenia;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, Marylko!
    Ze słoneczkiem świetnie sobie poradziłaś, a mi nadal spędza sen z powiek. Zajączek w pięknej, wiosennej oprawie, a bożonarodzeniowa po prostu zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo Marylko - śliczności zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszły te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kartki, zwłaszcza ta ze słoneczkiem.
    Ja nad nią siedzę i siedzę i boję się,że nastąpi trzeci miesiąc zaległości.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.