wtorek, 8 sierpnia 2017

Czółenkiem zrobione...

Jakiś czas temu zaczęłam frywolitkową serwetkę w/g wzoru Laury Bziukiewicz zamieszczonego w Moich Robótkach 3 /2017,przyszło lato i odłożyłam na zaś...by zająć się działką,teraz dokończyłam i tak się prezentuje :)


Robiłam z nici Ada 15


Serwetka przeznaczona jest na prezent,dlatego zgłaszam ją do zabawy u Reni 

 Jednocześnie cały czas szlifuję warsztat kwiatowy i skręcam foamiran,czego efektem są najnowsze kwiatki,które niebawem,będą użyte do nowych kartek :)


A teraz pragnę jeszcze raz podziękować za wszystkie życzenia i karteczki :))))

Danusi ( Danfi )
Inie
Małgosi
Eluni
Ewuni

 Dzięki również za wasze życzenia w poprzednim poście,dziękuję z całego serca :))

Przypominam jeszcze o mojej zabawie,może ktoś się  jeszcze zdecyduje, szczegóły TU zapraszam...


Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę pogodnych dni....



23 komentarze:

  1. Fantastyczna serweta, taka delikatna, po prostu zjawiskowa! Kwiatki cudowne!
    Buziaczki Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju, serweta jest wspaniała. Cudeńko. Piękne karteczki i prezenty otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta jest cudna- frywolitka nigdy nie przestanie mnie zachwycać:)
    ale Twoje kwiatuszki są perfekcyjne i zjawiskowe- podziwiam z otwartą buzią:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jak dla mnie małe dzieło sztuki , przepiękna , frywolitka nie przestanie mnie zachwycać :-) Kwiatuszki wychodzą Ci już po mistrzowsku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna frywolitkowa serweta! Z szydełkiem się nie dogaduję, ale może z czółenkami by mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta jest przepiękna. No nie da się nie kochać frywolitki, jest cudna w każdej postaci. Twoja praca bardzo starannie wykonana. A kartki i prezenty dostałas równie piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serweta, cudowne kwiatuszki! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, ale misterna robota. A jaka piękna! No, no, kwiatuszki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, podziwiam serwetkę i te Twoje niesamowite, cudne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna serweta! Podziwiam Twoją cierpliwość i zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serweta odjazdowa, bardzo misterna robota,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och , jak ja zazdroszczę Wam tej frywolitki ! Próbowałam , ale nie wychodzi mi ...
    Piękna serwetka , czarująca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam piękne wykonanie ślicznej serwetki:). Gratuluję trzecich urodzin bloga i życzę wielu kolejnych wspaniałych lat nieustającej weny twórczej:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka jest przecudowna!!:) I jaka wypracowana, wow:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna serwetka! Zazdraszczam;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowną serwetkę zrobiłaś Marylko :-) Piękne urodzinowe prezenty przyleciały do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wowww!!!Uwielbiam frywolitkę!!!Ale niestety nie umiem jej robić!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna ta serwetka Marylko, jesteś po prostu mistrzynią czółenka!
    Śliczne prezenty dostałaś, cieszę się że i ja mogłam sprawić Ci odrobinę radości.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko,cudeńko,cudeńko,zachwycam się frywolitką:)
    Wspaniale jak znajomi o nas pamiętają,to bardzo miłe dowody sympatii :)Cieszę się że mogłam wywołać Twój uśmiech :)
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetka to jak dla mnie mistrzostwo świata! A kwiatki cudne:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykła serwetka! Śliczności !!!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.