niedziela, 4 czerwca 2017

Z opóźnieniem....

Z opóźnieniem, bo powinnam była pisać posta w czwartek,lecz wyszło inaczej,ale już jestem i nadrabiam zaległości :)
Myślę że z niecierpliwością czekacie na wyniki mojej zabawy,to na końcu,teraz chciałabym pokazać co przygotowałam dla mojej blogowej koleżanki na urodziny,adresatka zadowolona to mogę pokazać :))

Kolczyki frywolitkowe znane jako Corinki,uwielbiam ten wzór :)
Te zrobione z Aidy 20


 Te są mniejsze,robiłam je z kordonka Kaja


jeszcze wspólne zdjęcie na której widać różnice w wielkości.


do tego karteczka z kwiatkami z papieru czerpanego


Zrobiłam jeszcze parę opasek z kwiatkami z foamiranu dla moich wnuczek,teraz jest ciepło,więc opaski poszły w ruch :)


Foto robione jak jeszcze kwitły konwalie,teraz już tylko pozostało zdjęcie z nimi :))

Jak się domyślacie,kto robił za sierotkę i losował karteczki ???????? oczywiście moje wnusie,a że mam je dwie to żeby było sprawiedliwie obie ciągły losy i tak zostały wylosowane dwie osoby.....

Jako pierwsza Małgosia 
Jako druga Ula 

 Dziewczyny bardzo serdecznie Wam gratuluję i proszę o przesłanie adresów :)
Pozostałym bardzo dziękuję za zabawę,niestety nie mogę Was wszystkich obdarować,ale myślę że będzie jeszcze niejedna okazja,żeby coś u mnie zgarnąć :)))

Kochani dziękuję za wszystkie komentarze,witam bardzo serdecznie nową obserwatorkę selennea
myślę że mimo iż nie uśmiechnęło  się szczęście do Ciebie, pozostaniesz u mnie na dłużej :)
Bardzo serdecznie Was pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli :))

22 komentarze:

  1. piękne kolczyki- wiesz, ze jeszcze nie supłałam,
    może kiedyś nadrobię:)
    opaski i karteczka też cudne- bardzo mi sie podobają:)
    Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są te kolczyki i nie wiem które bardziej mi sie podobają;-) Opaski cudne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, Marylko, strasznie się cieszę. Uściskaj ode mnie Wnusię za to, że mnie wylosowała.
    Bardzo podobają mi się kolczyki i elegancka kartka. A opaski są przesłodkie.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki! Obie wersje bardzo mi się podobają :) Opaski i karteczka też :) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolczyki.Śliczna kartka i opaski.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace zrobiłaś :)
    Ale się ciszę!!!! Gratulacje dla Małgosi :)
    Ucałuj wnusię ode mnie za tak szczęśliwą rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam supłać wachlarzyków, czas nadgonić, bo wyglądają ślicznie:-) Gratki dla zwycięzców!Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są te kolczyki! 😲 Karteczka też cudowna. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolczyki, cudne w każdej wersji, ale w czerni są takie bardzo eleganckie. Bardzo spodobały mi się także opaski, szkoda, że nie mam dla kogo takich zrobić - same chłopaki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te kolczyki. Opaski słodkie a karteczka elegancka. Ach konwalie szkoda ze ja nie mam w pobliżu takich wspaniałych kwiatków bo uwielbiam ich zapach. Gratki dla Gosi i Ulki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki śliczne i opaski też.
    Dziękuję za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyń.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, same śliczności pokazujesz!
    Gratulacje dla Dziewczyn.
    A ja jeszcze raz pięknie dziękuję za cudeńka Twoich zdolnych łapek, które podziwiam na żywo :-)
    Uściski, Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki przecudne, nadal się nimi tylko zachwycam. Gratuluję wygrywającym i dziękuję za zabawę ❤
    Miłego tygodnia 🌼

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki! Mam szczęście mieć od Ciebie podobne;)
    Gratuluję Dziewczynom! Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kolczyki, piękne ozdoby:)
    Gratuluję dziewczynom wygranej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwycieżczyniom, dzięki za zabawę i wyrażam zachwyt, jeśli chodzi o kolczyki.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń! Dziękuję za zabawę. Mam parę frywolitkowych kolczyków i nosi się je rewelacyjnie lekkie jak piórka, a efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty masz Marylko zdolne łapki, to prześliczne kolczyki. Podobają mi się obie wersje. Opaski dla wnuczek też urocze.
    Gratuluję Małgosi i Uli szczęścia w losowaniu.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylko, podziwiam zawsze frywolitkowe prace, są takie misterne i delikatne. Twoje kolczyki śliczne! Opaski dla wnuczek też wyszły bardzo dziewczęco!!!
    Serdecznie pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak cudowne kolczyki ,uwielbiam je od pierwszej chwili,kiedy wyciągnęłam je z paczuszki.
    Marylko dziękuję za pamięć,za przepiękną karteczkę i cudowne kolczyki.
    Opaski dla wnuczek piękne,muszą ślicznie w nich wyglądać.
    Gratulacje dla Małgosi i Uli :)
    Serdeczności i buziaków moc zostawiam dla Ciebie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyń. I dziekuję pieknie za zorganoizowanie zabawy.
    A kolczyki sa przeliczne, takie delikatne i subtelne.
    Sliczn ete opaski dla wnuczek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.