czwartek, 25 maja 2017

Kartki w maju u Ani i Uli

Bardzo serdecznie witam wszystkich...
W tym miesiącu postanowiłam połączyć obie zabawy karteczkowe  razem, maj już się prawie kończy,więc najwyższy czas na kartki :)
W tym miesiącu naszą projektantką jest Ania w blogowym świecie znana jako Nawanna,myślę że nie muszę jej przedstawiać,wszyscy doskonale wiedzą o kogo chodzi :)
Ania przygotowała takie wytyczne.


Na pierwszy ogień poszła karteczka z nutkami,myślę że je widać :)


Jako druga kartka wielkanocna z barankiem :)


Następna to bożonarodzeniowa z bombką :)


I ostatnia z kartek to komunijna z modlitewnikiem :)


 Nawet jestem zadowolona , jak na moje zdolności to mogą być:))

Tutaj zbiorówka.


************************************************************************************
Karteczka dla Uli miała być z serduszkiem :)


A oto moja karteczka :) serduszko jest,nawet nie jedno :)


Mam nadzieję że dziewczyny mi zaliczą :) 
Wam wszystkim bardzo dziękuję za każde słowo które tutaj zostawiacie,pragnę również powitać nowych obserwatorów,którzy u mnie zagościli, myślę że zostaniecie na dłużej :)))
Z okazji jutrzejszego Dnia Matki życzę wszystkim mamusiom wszystkiego naj,naj ........
Przesyłam Wam gorące pozdrowienia :))))



27 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kartki! Tą z bombką idealnie wpasowałabyś się w majowe wytyczne u Inki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Moja faworytka jest karteczka z nutkami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie podziałałaś :) Wszystkie kartki świetnie się prezentują i możesz być z nich dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko od dawna zachwycam się Twoimi karteczkami i tym razem jest tak samo,one są cudne:)
    Elegancja,smak i artyzm w jednym:)
    Buziaki ślę i dziękuję za śliczną karteczkę i cudowne kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki, ale wielkanocna mnie zachwyciła:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki przygotowałaś Marylko! Podobają mi się wszystkie ale urzekła mnie pierwsza z nutkami. To piękna kompozycja w idealnie dobranej kolorystyce.
    Przesyłam serdeczne, wiosenne uściski i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko ale świetne te twoje majowe karteczki aż trudno mi wybrać faworytkę bo wszystkie mi się bardzo podobają. Bukiecik na nutkowej piękny , baranek ma świetna formę bombka taka delikatna ale jakże urocza , a grafika na komunijnej rewelacyjna. Serduszka do Uli tez są świetne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, cudne te karteczki, składaczek z barankiem szczególnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło pooglądać tyle pięknych kartek w jednym miejscu:)
    Mój faworyt to karteczka z nutami-urzekająca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki wszystkie bez wyjątku. Delikatne kolory takie z gustem.Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  11. I gdzie ja się pcham z tymi swoimi kartkami w takie towarzystwo:-). Piękne karteczki co do jednej, chociaż bombkowa chyba najblizsza moim gustom. Pozdrawiam majowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są po prostu śliczne. Miło popatrzeć. Moimi faworytkami tym razem są ta bombkowa i z bałwankiem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja kartek,co jedna to ładniejsza.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, Marylko!
    Zachwyciła mnie kompozycja kartki z nutkami, choć nie mogę się też oprzeć biało-czerwonej.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie skomponowane karteczki, każda jest przemyślana, ładnie dopasowana pod względem kolorków - super ;-))) Moją faworytką jest karteczka z nutkami, delikatna i zwiewna. Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknej niedzieli ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko, Twoje karteczki są dopracowane w każdym calu, perfekcyjne i cudowne! Dziękuje za wspólną zabawę:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki, wszystkie! Składaczek z barankiem cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jedna kartka to piękniejsza! Masz złote rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycające są te Twoje karteczki, jedna piękniejsza od drugiej!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co jedna to piękniejsza:) a naj naj to ta z barankiem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszły Ci przepięknie te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki :) Chyba najbardziej podoba mi się pierwsza, ale ta z bombką też jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marylko, piękne karteczki ci wyszły. Moja faworytka to ta z nutkami 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki. Kazda inna, a każda taka zwiewna, delikatna, pięknie zakomponowana i starnnie wykonana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycające karteczki. Każda inna, a wszystkie przenajpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie śliczne - a ta z barankiem to już wyjątkowo.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne karteczki :) co jedna to piękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.