poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Kwiecień u Uli

Koniec miesiąca się zbliża,czas pokazać kartkę do zabawy u Uli ,w tym miesiącu karteczkę robimy w/g mapki

A oto moja kartka


Tak mi się spodobało że zrobiłam jeszcze jedną :)


Tutaj razem


Kochani bardzo Wam serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem,jest to bardzo miłe że podobają się Wam moje prace i chcecie je oglądać,jednocześnie pragnę powitać nową obserwatorkę Inka-art zapraszam w moje skromne progi :)
Życzę dobrego tygodnia,pozdrawiam cieplutko....

37 komentarzy:

  1. Piękne i delikatne karteczki. Bardzo podoba mi się papier w gwiazdki. Jest śliczny. Czy możesz powiedzieć skąd pochodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podobają Ci się moje karteczki :)
      a papier to dostałam dawno temu od koleżanki z Holandii ;)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki powstały z tej propozycji mapki.Kurczątko dobrze ,że tym wpisem mi przypomniałaś o zabawie u Ulci,muszę się sprężyć i też zrobić karteczkę,bo koniec miesiąca za chwilę .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) jeszcze jest troszkę czasu,wiec na pewno zdążysz :)

      Usuń
  3. Jakie piękne! Wszystko na karteczkach idealnie do siebie pasuje. Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko karteczki zrobiłaś piękne,eleganckie i bardzo delikatne,wyglądają cudownie.
    buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne grafiki wybrałaś i super kartki powstały
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) grafiki z wiadomego źródła - Pinterest

      Usuń
  6. śliczne karteczki:)
    sama zapisałam sobie mapkę, bo kartki wychodzą w/g niej bardzo ciekawe:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko,ja też zapisałam,bo warta jest tego :)

      Usuń
  7. Śliczne karteczki, grafiki cudowne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki stworzyłaś, Marylko!
    Użyłaś ślicznych papierów i grafik.
    Ula wymyśliła świetną mapkę i z pewnością wiele z nas skorzysta z niej więcej razy...
    Wiosenne promyczki i ciepełko przesyłam, bo u mnie już nawet trawnik się kosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :)
      Miło mi że Ci się podobaja karteczki:)
      U mnie na dzień dzisiejszy brak możliwości koszenia trawnika ze wzgledu na pogodę ;)

      Usuń
  9. Świetne kartki, idealnie zinterpretowałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :) Przepięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, delikatne i bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, szczególnie ta z muzykującymi aniołami.
    Uściski, Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała interpretacja mapki, obie karteczki są śliczne!
    Pozwoliłam sobie Marylko nominować Cię do Liebster Award, zapraszam do siebie. Jeśli nie lubisz takich zabaw to zrozumiem i nie będzie mi przykro.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki śliczne :) świetna interpretacja! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, eleganckie kartki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe , delikatne karteczki...bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki pełne ciepła i uroku. Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.