środa, 1 października 2014

Matematycznie....

Witam w ten pochmurny,październikowy dzień.
Ostatnio moje ręce są zajęte wyszywaniem kartek haftem matematycznym,bardzo mi się podoba taka zabawa,wiem że to dopiero początki,ale cały czas się uczę i staram żeby było jak najlepiej,a efekty... no cóż   oceńcie sami...:)

Karteczka na chrzest dla dziewczynki.



I kilka kartek okazjonalnych.



























Dzięki ślicznie za komentarze, pod poprzednim postem :)
Witam obserwatorów,nie spodziewałam się,dziękuję że jesteście :):)
Pozdrawiam serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Jakie urokliwe, delikatne karteczki i to haftowane, czego ja nie potrafię, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie piękne karteczki. Mam nadzieję,że i ja kiedyś będę tak umiała wyszywać. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę zę dałąś radę Marysiu ja przepraszam ale ja mam takie problemy z netem że aż na FB zostałąm oztrzeżona i tam wolę na razie nic nie gadać tylko jakies komentarze jedynie - piękne karteczki kochana zrobiłaś - buziaki ślę marii

    OdpowiedzUsuń
  4. http://proste-jak-drut.blogspot.com/2014/10/jak-zaozyc-blog-etykiety.html?showComment=1412327450986#c647754564489600085. Kolejna lekcja Marylko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości !!!
    Widzę, że Ina lekcje Ci podrzuca kolejną.
    Powodzenia w nauce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,jak widzisz cały czas się uczę,myślę że jakoś to ogarnę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Umknął mi ten post, na szczęście tu zajrzałam, karteczki są przecudne, umiem, ale nie robię, może kiedyś :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow your cards are fabulous!!
    hugs
    sharon:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.