wtorek, 7 października 2014

Kartki 3D

Witam serdecznie...
Dziś chciałam pokazać Wam karteczki,które zrobiłam w ostatnim czasie,jedna z nich jest to połączenie haftu matematycznego z grafiką 3D zapraszam.





 












 Na koniec dla Was bukiecik różany który ostatnio kleiłam,dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod poprzednim postem,witam nowe obserwatorki,jest mi bardzo miło,życzę pięknego słonecznego dnia.


                                                                               


11 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki Marylko. Wszystkie są piękne i wyjątkowe. Bukiecik różany jest taki delikatny...Pięknie!

    a tu kolejna lekcja ;http://proste-jak-drut.blogspot.com/2014/10/blogowanie-nie-boli-jak-zamiescic-obraz.html

    Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są cudne, a te 3D to marzenie, koniecznie muszę przyjść na korepetycje, mówię poważnie !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko,nie ma sprawy,czekam na Ciebie:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Karteczka 3D przepiękna inne też. Bukiecik różany śliczny i bardzo delikatny.
    Chętnie dołączam do grona obsrewatorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu że zajrzałaś w moje skromne progi,zapraszam częściej:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Witaj przywędrowałam od Iny i pozwoliłam sobie zostać.
    Bardzo lubię oryginalne kartki,a Twoje są piękne i niebanalne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak mój komentarz znów gdzieś w kosmos poleciałą a ja tak chwaliłąm pięknie te karteczki bo są inne w 3D - niesamowita sprawa - pięknie Mario - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleciał,ale wrócił :) dzięki Marii.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękne karteczki !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.