niedziela, 30 czerwca 2024

Kartka dla Stefanii

 Witam serdecznie...

Wakacje rozpoczęte, żar leje się z nieba, ciężko cokolwiek robić, ręce się kleją do nitek, na działce też w taki upał to najlepiej schować się w cieniu.

Ta karteczka dla Stefanii powstała jeszcze w maju, ale teraz została wręczona, więc mogę pokazać -:)

Stempelek do tej kartki zrobiła dla mnie Judi Judyta  ja niestety nie umiem obsługiwać takich programów 😊
Na działce susza okropna, już nie pamiętam kiedy ostatnio mocno popadało, codziennie muszę podlewać, w zeszłym roku dostałam od szwagierki małą sadzonkę pysznogłówki, porozsadzałam ją i w tym roku pięknie kwitnie -:) 
To bardzo miododajna roślina, jest na niej tyle pszczół, bąków że aż się trzęsie cała, taki tam jest ruch, aż strach podejść 😁
Wiosną od sąsiada dostałam nasionka maku ozdobnego, ma piękne pełne kwiaty są czerwone i takie lekko fioletowe :)
Zawsze mi się podobały takie małe suche makówki, można je wykorzystać do różnych prac i dekoracji 😊 na koniec moja królowa Anabelle 😊

 Kochani życzę Wam pięknych, słonecznych wakacji, urlopów, odpoczywajcie bezpiecznie 💕

7 komentarzy:

  1. Piękne okazy Marylko. U nas ostatnio lało jak z cebra kilka razy i kwiaty zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty Marylko i super kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości, deszczu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i kwitnąco u Ciebie :) U nas też susza, dzisiaj dopiero coś popadało. A tak cały czas trzeba podlewać i wozić wodę, u nas na działkach nie mamy wody. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mnie cieszy, gdy widzę że jeszcze nadaje się dzieciom takie staropolskie, piękne imiona... Na działce cudownie, to ten czas w roku kiedy wszystko jest kolorowe i radosne...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka dla dziewczynki o pięknym imieniu. Ogród kipi kolorami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka przesłodka, kwiaty w ogrodzie śliczne, u nas poszatkowane, nawet uprawy warzywne poszatkowane, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.