środa, 13 października 2021

Koronkowa pandemia wrzesień /pażdziernik

 Witam serdecznie ..

Kolejny miesiąc zabawy u Ani
U mnie tym razem znów prym wiodło szydełko :) zrobiłam małe dzwoneczki z filmiku Aureli 
Robi się je bardzo szybko i przyjemnie -:)
Do ich zrobienia wykorzystałam resztki kordonka z włoskami firmy Yabali, pięknie się mieni, co daje taki fajny efekt :) kordonka jeszcze zostało, więc dorobiłam kilka  śnieżynek :)
W banerku do podsumowania dla Ani.
Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :)))

16 komentarzy:

  1. Piękne sniezynki i dzwonki, nitka daje piekny efekt ? Z tej nitki widzialam widzialam robione ozdoby na fb ,? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko, piękne śnieżynki i we wspaniałej aranżacji zdjęciowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. łał jakie cudne są te dzwoneczki już bym chwyciła za szydełko i śnieżynki wspaniałe ;)
    Pozdrawiam Marylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szydełkowe prace. Też robiłam dzwonki w.g. filmików Aureli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyszło Marylko, dzwoneczki pięknie połyskują.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko świetne te Twoje prace a filmiki Aurelii uwielbiam. Podziwiam za ilość tych dzwoneczków bo to jej nowy wzór , jesteś szybsza od błyskawicy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne dzwoneczki Marylko i śnieżynki są jak marzenie.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Takie śnieżynki już gdzieś widziałam, ale dzwonki, to chyba nowy wzór. Choinka będzie przepięknie udekorowana, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. OOooo teraz widzę cos innego :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne śnieżynki a dzwoneczki cudo chyba się pokuszę i spróbuję takie zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się błyszczą! Przepięknie ozdoby;) Tego dzwonka również zrobiłam w tym miesiącu - prześliczny jest;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności naprodukowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nádherné sú tie vločky a zvončeky. Krásna práca!
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ozdoby Marylko:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne szydełkowe dzwonki. Śliczne śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne dzwoneczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.