wtorek, 14 września 2021

Koronkowa pandemia sierpień/wrzesień

 Witam serdecznie..

O mały włos a zapomniałabym dodać zdjęcia do kolejnego miesiąca zabawy u Ani  :)
 Odkąd wróciłam po urlopie do pracy nie mam czasu na nic -:) tzn śnieżynki miałam już zrobione, zdjęcia też, tylko do napisania posta nie było mi po drodze -:)
Pierwszy wzór :)
Drugi wzór :)

Trzeci wzór :)
Wszystkie razem dla Ani do podsumowania :)
Tym razem zrobiłam ozdoby szydełkowe, ponieważ powędrowały one do jednej z naszych blogowych koleżanek, która takie sobie zamówiła -:) Była to nasza prywatna wymianka, w następnym poście pokaże co dostałam w zamian -:)))
Serdeczności dla Was przesyłam, jednocześnie życzę wszystkiego dobrego 
💓💓💓

15 komentarzy:

  1. Cudne Marylko, pełna profeska, slicznie wykonane.Pozdrawiam dzisiaj 10 kg buraków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko wspaniałe śnieżynki zrobiłaś. Każdy wzór mi się bardzo podoba;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i delikatne gwiazdki ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, cudne te śnieżynki, a do tego jak wspaniale zaaranżowałaś zdjęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podobają mi się takie szydełkowe śnieżynki. Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne te śnieżynki co jeden wzór to ładniejszy. Domyślam się do kogo poleciały i strasznie jestem ciekawa co dostałaś w zamian.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, o raju jaka ilość i jakie one piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tu wielki wysyp ślicznych śnieżynek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wzory są śliczne, wyszło wspaniale!
    Uściski Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, a drugi najśliczniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak zwykle wymiekam przy Twoich śnieżynkach, cuuuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, to chyba te moje! :D:D :D zdjęcia super, a na żywo - jeszcze ładniejsze! tak jak napisała Agnieszka powyżej - wymiękam przy Twoich śnieżynkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko Twoje śnieżynki są bezkonkurencyjne - najpiękniejsze!!! CUDA!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne wszystkie, będą pięknie się prezentować w świąteczny czas:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.