wtorek, 13 lipca 2021

Koronkowa pandemia czerwiec/lipiec

 Witam serdecznie...

Troszkę mnie nie było, ale już powolutku wracam i mam nadzieję że wszystko wróci do normy -:) Dziś jest już ostatni dzwonek żeby pokazać co powstało u mnie na zabawę u Ani  którą prowadzi wspólnie z Ola i Justynką.

                                  Śnieżynki w/g wzoru Robin Perfetti
Robiłam je w szpitalu, czym wzbudziłam ciekawość wszystkich -:) zaczęło się od tego co to za dziwne przyrządy mam w dłoniach -:))) 
Jak zrobiłam jedną całą to wszyscy podziwiali że z nici i takich dziwnych patyków ha,ha  ( nawet lekarka tak nazwała czółenka ) można wyczarować takie wspaniałości :)
Wynika z tego że frywolitka jest jeszcze mało znana i ludzie nie wiedzą co to w ogóle jest :)
Mam nadzieję że moi czytelnicy wiedza co to frywolitka i z czym to się jada :))) 
Serdeczności przesyłam na kolejne dni, życzę wszystkiego dobrego :)
Pozdrawiam serdecznie.

15 komentarzy:

  1. Śnieżynki frywolitkowe są prześliczne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki cudowne.Kiedys jedna pani w pracy potrafiła frywolitke jednak nie bardzo chciała się podzielić ta techn8ka.Zdrowia .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe śnieżynki frywolitka mnie zachwyca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne śnieżynki. Podziwiam misterne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne te Twoje śnieżynki, tak delikatne że można się tylko zachwycać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, prześliczne te śnieżynki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie kiedyś w pociągu pytali, czy to jakś nowoczesna forma szydełkowania😉 Uwielbiam wzory Robin, mają w sobie to coś i są bardzo dobrze opracowane. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko przede wszystkim mam nadzieje że już zdrowa jesteś i tego Ci przede wszystkim życzę!
    Co do śnieżynek to są cudowna i sama mimo że wiem do czego służą czółenka jestem frywolitka od dawna zauroczona. Szkoda że mimo prób nie udało mi się naumieć tej techniki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Te śnieżyki są prześliczne:))
    Zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne śnieżynki, robią wrażenie 💖💖💖💖
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Snowflakes look nice,Thank you for sharing
    color bundles

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem do czego służą takie patyki ale tylko tyle w temacie:) Twoje śnieżynki są prześliczne! Mam nadzieję Marylko że czujesz się już dobrze. Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne śnieżynki Marylko. Życzę byś je robiła w domu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko ja wiem tylko tyle, że takie cuda frywolitkowe wiszą co roku na mojej choince i co roku cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.