poniedziałek, 7 czerwca 2021

"Koronkowa Pandemia"maj/czerwiec

 Witam serdecznie..

Kolejny miesiąc " Koronkowej Pandemii " u Ani Oli i Justynki  zaowocował tym razem w bombki robione na szydełku :)
Kiedyś po sezonie bożonarodzeniowym kupiłam dużo takich bombek za parę groszy i teraz idealnie nadają się do obrobienia, czy to frywolitką czy szydełkiem.
Tym razem skorzystałam z filmik  na YouTube  zmieniłam tylko ilość oczek żeby dopasować do rozmiaru bombki.

Obrabianie szydełkiem zajmują o wiele mniej czasu niż frywolitka, zrobiłam je wczoraj na działce, nawet mój mąż się zdziwił że tak szybko :-)))
Bardzo dziękuję za kolejny miesiąc zabawy, dziękuję dziewczynom za inspiracje, frywolitkowe śnieżynki od Oli czekają na swoją kolej -:)
Życzę wszystkim odwiedzającym, samych pięknych dni :)
Serdecznie pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Kolejne dwie do kolekcji
    Są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz bombki są przepięknie ubrane, Marylko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten wzorek, ślicznie wyglądają ubrane bombki. Uściski Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek prosty, a jakże uroczy:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca Ci się w rękach pali Marylko:) uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko kochana cudowne są te Twoje bombki :). Na bieżąco podziwiam na FB i ciągle nie mogę wyjść z podziwu jak Ty pięknie szydełkiem i czółenkami czarujesz :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko świetne bombeczki:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo szybko je zrobiłaś, brawo. <3 Mąż pewnie  i dumny z żony. :) Bombki są baaardzo piękne. <3 Ja również życzę Ci samych pięknych dni. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ananaski - bombki piękne dostały ubranka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko bardzo mi się podobają Twoje szydełkowe ubranka na bombki. Bardzo lubię motyw ananasa i masz racje robi się je migiem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, bardzo ładne. Ja osobiście bardzo lubię ten ananaskowy wzór. Będą piękne na choince. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.