poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Kartka dla Zuzi

 Witam serdecznie ....

Dokładnie za tydzień moja starsza wnuczka będzie obchodziła kolejne urodzinki -:)
Zrobiłam dla niej kartkę w kolorze jaki ostatnio jest u niej na topie :))
Dodatkiem są małe niezapominajki ,zrobione z papieru czerpanego za pomocą dziurkacza.
Pamiętam jakby to było wczoraj kiedy się urodziła, a teraz to już taka pannica :)
Człowiek widzi po dzieciach jak się starzeje, mam nadzieję że jeszcze los pozwoli mi zrobić niejedną  kartkę dla niej :)
Przesyłam Wam moc serdeczności i pozdrowień, jednocześnie życzę dużo zdrowia.

19 komentarzy:

  1. Ale urocza dziewczęca kartka, Marylko.
    Sto lat dla Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pomysłowo zrobiłaś Marylko spódniczkę! Śliczna karteczka dla wnusi, będzie zachwycona. Cieplutko Cię pozdrawiam a dla Zuzi przesyłam najpiękniejsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka ze zdjęciem tej uroczej dziewczynki.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka Marylko! Jejku jak ten czas leci... to prawda po dzieciach widać najlepiej :).
    Buziaki Marylko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, ładny ten fioletowy papier w groszki :)
    Niedawno się urodziły a już pannice (moja starsza już w szkole średniej, druga w wieku Twojej wnuczki) :)
    Wszystkiego co Najlepsze dla Zuzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna, a wnuczki to Ci zazdroszczę. Piozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka Marylko :) a te niezapominajki-misterna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna karteczka w pięknych kolorkach, spódniczka w niezapominajki jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko cudowna kartka:)
    Serdeczne życzenia dla Jubilatki- toż to już nastolatka;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, piękna i pomysłowa karteczka 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely card.
    best wishes for the little girl
    hd lace closure

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.