sobota, 13 marca 2021

" Koronkowa Pandemia "luty

 Witam serdecznie....

Plany,plany,plany  i po planach a miało być tak pięknie,miały być piękne czerwone bombeczki,a wyszło jak zwykle -:) bombeczki czekają w pudełeczku na lepszy czas,na moją wenę :)

Zrobiłam jak zwykle śnieżynki,jeszcze dziś je kończyłam,żeby zdążyły wskoczyć do żabki u Ani skorzystałam z jednego ze wzoru która zaproponowała Ola

Powstała jeszcze jedna gwiazdka  w/g wzoru Ewy Wasyliszyn
Takim oto sposobem maja koronkowa pandemia się powiększa,ale to jest taka pozytywna pandemia -)
Bardzo dziękuję dziewczynom za inspiracje i za motywację do zabawy 💗
Serdecznie Was pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)))

20 komentarzy:

  1. Śnieżynki piękne, a na bombki przyjdzie czas. Z planami często tak bywa, ze nie do końca się realizują 😀
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne śnieżynki, piękne wzory , zdążyłaś a reszta w kolejnym poście.Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne śnieżynki! Czasem plany to jedno, a rzeczywistość to drugie. Ale na Twoje bombki jeszcze przyjdzie czas.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, śnieżynki są śliczne!
    A z planami tak to już jest, że trzeba je korygować...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko nawet nie wiesz jak się cieszę, że zdążyłaś do Żabki. Frywolne gwiazdki to ja mogę oglądać na okrągło, a już w Twoim wydaniu zawsze są cudne!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne śnieżynki. Frywolitki są dla mnie piękną tajemnicą. Twoje zachwycają, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, prześliczne gwiazdeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje czerwone bombki, też czekają, od jakiś trzech lat;-) za to pięknie pośnieżyło Marylko. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko Twoje gwiazdeczki są śliczne więc nigdy ich nie jest za dużo :).
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe efekty Marylko pandemii u Ciebie!!! Takie choroby warto rozwijać! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie cacuszka można ogladać cały rok :) oczy się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, koronkowa pandemia Marylko - nic tylko podziwiać.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne śnieżynki!
    Buziaczki Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śnieżynki są fantastyczne, cudownie się prezentują. Ja też czekam z weną na niektóre planowane twórczości. Jeden obraz czeka już niemal rok. hehe ;D Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe śnieżynki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne śnieżynki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te śnieżynki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śnieżynek nigdy dość,będą jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne śnieżynki jestem nimi zauroczona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.