czwartek, 30 lipca 2020

Lipcowe kwiatki

Witam serdecznie...
Lato w pełni,dni coraz cieplejsze,tylko komary w dalszym ciągu nie dają żyć :)))
Na działce spędzam czas dopóki nie zaczną kąsać te bestie !!! potem wracam do domu i poświęcam czas na robótki,na jakiś czas odłożyłam czółenka i do łask wrócił foamiran :)
zrobiłam parę kwiatków,bo w moich zasobach zrobiła się pustka -:)
 Te maleńkie są z dziurkacza
Jako że u Reni w tym miesiącu króluje kolor żółty,więc mam nadzieje że szefowa przyjmie takie małe co nie co -:)
 
Ale to jeszcze nie koniec łąki kwiatowej -:) jak już miałam bałagan na stole,to dalej wykorzystywałam resztki foamiranu,bo ja tak mam, że jak wycinam z wykrojnika,to zawsze coś zostaje,a szkoda mi wyrzucić i takie właśnie resztki idealnie pasują do dziurkacza -:)
Zapraszam na moją kolorową łączkę kwiatową :)
Takich zapchaj dziur nigdy dość,prawda ? na jakiś czas wystarczy.
Może kogoś zainspiruje i też zrobi podobne kwiatuszki,wystarczą tylko dobre chęci i żelazko -:),jak coś służę pomocą :))
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia,bez komarów -:)))

25 komentarzy:

  1. Cudna łączka Marylko a te maleństwa "z resztek" są prześliczne. Dawno już nie bawiłam się foamiranem:) Najbardziej nie lubię klejenia i rzadko używam żelazka, robię raczej gnieciuchy ale wtedy kwiaty są większe.
    U nas też mnóstwo komarów, gryzą nawet w pełnym słońcu - nie znoszę tego. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudowna produkcja kwiatuszków, zazdroszczę, bo ja nie mam serca do foamiranowych :( oj tak, komary kąsają, jakoś ich chyba więcej niż w tamtym roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kwiaty są cudowne, jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kwiatuszki i śliczne kwietne łączki.
    Komary to plaga tego lata, a najgorsze że nic już na nie nie działa:(
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty. U nas zimno i deszczowo więc komarów nie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko cudowne kwiatuszki, podziwiam, bo mnie jakoś z nimi nie po drodze i bardzo się cieszę, ze trafiają do mojej zabawy:) Komary w tym roku rządzą:( niestety i u nas, ale chyba nic na to nie poradzimy.
    Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko prześliczna kwiatowa łączka. Kwiaty są są cudowne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki są śliczne, będzie jak znalazł do twórczości.Resztkowce zawsze cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio wycinałam papierowe z resztek kartek i teraz je powoli sklejam, a piankowe czekają w kolejce:-)
    Twoje bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, piękna łąka i Ciebie powstała. Te małe kwiatuszki są przeurocze.
    Komary w tym roku to prawdziwa plaga.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Ja to mam uczulenie na komary, uciekam, jak się da, ale i tak mnie znajdą. Oczywiście, nawet kiedy stoję w grupie, to ugryzą ino mnie. haha No, a ja to potem cierpię i długo trwa, zanim pozbędę się bąbla...

    Kwiatki wykonałaś super zachwycające. Wiesz, pomyślę nad próbą ich wykonania. Jeszcze nie teraz, ale tak sobie myślę, że do makram też by mi się przydały, a do tego mogę liczyć na Twą pomoc. :) Także napiszę na liście do nauki. :) Pozdrawiam, życzę bardzo miłych dni. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są Twoje kwiatuszki Marylko, delikatne w pastelowych kolorach.
    Ja sama też myślę o kwiatkach,ale szydełkowych, bo wymyśliłam je sobie do ozdobienia serwety.
    Komary ciągle w natarciu...
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. kwieciście i niesamowicie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ masa cudnych kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko taka łączka to marzenie! Piękna jest, a Ty kochana koniecznie rób te kwiatuszki dalej. Komarów w tym roku jest mnóstwo, na ogródku nie da się siedzieć :(. Zimy nie było mroźniej więc pełno tego dziadostwa lata. Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kwiatowy post :) śliczna łąka pełna kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No niezła gromadka kwiatków! Wszystkie piękne i kolorowe🌹

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylko podziwiam Twoją łączkę, uwielbiam takie maluszki , tylko ciągle czasu nie mam żeby sobie takie wyprodukować, a może to kwestia chęci, bo czas się zawsze znajdzie jak się bardzo chce. Dziękuję za inspirację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna produkcja!! Wspaniałe kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kwiaty pierwsza klasa, jestem zachwycony. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kwiatki. Teraz tylko posadzić je trzeba na karteczkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne kolorowe kwiatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała inspiracja Marylko!
    Ja na razie takie kwiatuszki podziwiam i nie mogę się zdobyć by spróbować. Foamiran jest mi jeszcze obcy.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.