sobota, 2 listopada 2019

Kartka dla Uli

Witam serdecznie....
Jeszcze pozostaję chwilkę w temacie październikowym,a to za sprawą karteczki jaką zrobiłam na zabawę u Uli
tym razem Ula zaproponowała kartkę w formie Swing
Przyznam szczerze że trochę kombinowałam z tymi nacięciami :)
Pierwszy raz zrobiłam kartkę w takiej formie tzn. ostatni raz sama wycinałam :))teraz kupiłam sobie parę gotowych baz :)
z jednej strony ozdobiłam w kolorze czerwonym, białym,złotym i ze stemplem,który dostałam od Gosi
a z drugiej w srebrno-czerwonym
tak byłam przejęta pracą,że źle docięłam papier,ale na szczęście tam będą życzenia i nie będzie widać -:)
Teraz już jestem mądrzejsza i na drugi raz zrobię inaczej :)no ale człowiek uczy się całe życie :))
mam nadzieję że żabka u Uli się nią nie zachłyśnie :)))
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę dobrego dnia:)




19 komentarzy:

  1. Marylko, piękna karteczka - podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo elegancko i dystyngowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszła! ja nie wyrobiłam czasowo noo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka! Niedociągnięć nie widzę, ale jeśli są to ważne że wiesz co następnym razem poprawić.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też ta forma dała w kość ale Twój skłądaczek wyszedł prześlicznie i stempelek fajnie się wpasował! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko świetna forma i kartki wyglądają pięknie i nie widzę żadnych niedociągnięć:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. A czemuż miałaby się zachłysnąć? Świetnie sobie poradziłaś :) Pierwszy raz jest zawsze trudny, ale jest i nauką na przyszłość :) kolejne już zrobisz zdecydowanie szybciej i bez błedów :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko, kartka wyszła ślicznie!!! Podziwiam Ciebie, że dałaś radę z tak trudną formą :). Wyszło bardzo gustownie i elegancko :) Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo, świetna jest ta forma kartki :) ja sie jeszcze za takie nie zabrałam , ale wszystko przede mna :) Twoja jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną kartkę zrobiłaś i myślę, że żabka przełknęła ją spokojnie. Teraz jest fajnie, że można kupić gotowe bazy, ale lubię robić je sama i tylko czasem korzystam z gotowców 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Żabka na pewno jest pod wrażeniem, tak jak ja! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super się prezentuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesująca karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka wyszła. Przy nowych formach o pomyłkę nie trudno tym bardziej gdy jest tyle do cięcia :]

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.