piątek, 25 października 2019

Czekoladowniki

Witam serdecznie...
Ostatnimi czasy robię  w papierkach :))))) i w foamiranie,robię kwiatki ,bo niestety zapasy się skończyły -:) jak już mam trochę w pudełeczku to już lądują na pracy,tak jest i tym razem,zrobiłam parę czekoladowników
bazy zakupiłam ostatnio w moim ulubionym
  sklepie 
Czekoladka zapakowana w ten sposób sprawdza się bardzo dobrze,przy okazji urodzin,imienin,lub tak po prostu jako niezobowiązujący prezent :)
Na tych ostatnich dodałam kwiatki z papieru czerpanego i ze zwykłego papieru Canson Iris 160g papierki z Actiona,ostatnio udało mi się kupić -:)
Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


17 komentarzy:

  1. ale cudeńka skleiłaś:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko kwiatuszki z foamiranu śliczna a czekoladowniki rewelacja. Czekoladka od razu lepiej smakuje w takim opakowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ubranka na czekoladki :) Cudnie ustrojone, oczy sie same uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy fantastyczny, każdy taki uroczy z romantycznym nastrojem. Boooskie. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko kochana cuda, cuda i jeszcze raz cuda!!! Piękne są wszystkie!!!:) Rób dalej kochana w papierkach, bo wspaniale Tobie to wychodzi :))) Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są Marylko, jestem zauroczona! A najpiękniejszy ten z czerwoną różą - piękna klasyka.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne czekoladowniki! Twoje kwiatki Marylko to żywe.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne czekoladowniki, pięknie skomponowane i wykonane, bardzo pomysłowo :) Wszystkie takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie czekoladowniki pięknie ozdobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, w takich cudnych czekoladownikach czekoladki smakują jeszcze bardziej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe opakowania na czekoladki! Prezent niezobowiązujący dobrze opakowany jest zawsze świetnym prezentem. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko cudne czekoladniki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.