środa, 21 sierpnia 2019

Frywolitkowa bransoletka

Witam serdecznie....
Jakiś czas temu dzięki Agnieszce  miałam okazję zakupu nici firmy Madeira,z tego co mi wiadomo,fabryka zaprzestała już ich produkcji,więc tym bardziej przekonałam się do ich nabycia,czytałam opinie bardziej doświadczonych frywolitanek, które bardzo pochlebnie wypowiadały się na ich temat.
Powstała bransoletka z zielonymi koralikami
została zrobiona ze srebrnej nitki,która jako pierwsza skoczyła na czółenka :)
Autorką wzoru jest Elżbieta Kamińska :)
 
Pierwszy raz robiłam z takiej nitki :-) supła się bardzo dobrze,nie żałuję że kupiłam :)
Biżuteria z tej nitki jest bardzo elegancka,teraz muszę tylko dorobić kolczyki i będzie zestaw :)
Mam w planach jeszcze inne zestawienie kolorystyczne,ale na razie ciiiiiii :))))
Przesyłam wszystkim zaglądającym  cieplutkie pozdrowienia :)

23 komentarze:

  1. Prawdziwe cudo. Śliczne są te nici, cudownie współgrają z koralikami o tak wspaniałej barwie. Bransoletka na medal. <3

    Również cieplutko pozdrawiam, pięknego dnia. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ urocza bransoletka, Marylko!
    Niezwykle delikatna i elegancka.
    Ciekawa jestem Twoich kolejnych frywolitkowych pomysłów...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał!Piękną bransoletkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności prawdziwa miss:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na niciach ale bransoletka jest prześliczna!
    Serdeczności Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, bransoletka jest wspaniała, wygląda przepięknie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna bransoletka powstała, a i komplet zapewne będzie śliczny. Nitkę znam i rzeczywiście biżuteria wysupłana z niej prezentuje się bardzo elegancko. Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. nie wiedziałam, że skończyli ją produkować :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam to dzieło sztuki. Wspaniała, elegancka biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so elegant and gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko kochana delikatne, pełne uroku cudo stworzyłaś ❤. Jesteś niesamowita, bransoletka jest po prostu śliczna :)). Buziaki dla Ciebie i miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna wyszła- podoba mi sie połączenie kolorystyczne i sam wzór również

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko, cudowna bransoletka, koniecznie dorób kolczyki do kompletu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, frywolna bransoletka, iście ręki królewskiej godna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko, cudna i bardzo misterna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i elegancka bransoleta! Podziwiam.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna! Zawsze podziwiam te frywolitkowe cudeńka. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała bransoletka i zapewne lekka, wiec wygodna w noszeniu. Umiejętność techniki frywolitki jest trudna, ale jak się okazuje, bardzo przydatna.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna bransoletka, sama chciałabym taką mieć. Dzięki nitce na pewno nie jest ciężka, dlatego to super dodatek na różne imprezy typu wesela - nie będzie przeszkadzać przy tańczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bransoletka. Chętnie bym taką założyła do wieczorowej sukienki. Prezentowałaby się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.