wtorek, 25 czerwca 2019

Dla ochłody

Witam serdecznie...
Upały nie odpuszczają,no ale niedawno narzekałam na ciągłe deszcze,człowiekowi to nigdy się nie dogodzi,a to za ciepło,a to za zimno :)))
Tak dla ochłody prezentuję dziś karteczkę,którą zrobiłam na zabawę u Uli
Bardzo fajna forma kartki,robi ją się bardzo szybko :)
To moja pierwsza kartka zrobiona w taki sposób,myślę że powstaną następne -:)
Serdecznie witam nową obserwatorkę,miło mi że zagościłaś w moje skromne progi :)
Życzę wszystkim wspaniałych wakacji,odpoczywajcie ile się da -:)
Pozdrawiam ....

23 komentarze:

  1. Super karteczka Marylko :) Faktycznie jest to szybka froma :) Dziękuję za udział w zabawie i za to, że Ci się chce mimo upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale skomponowałaś karteczkę:)
    uf jak gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ukośna sztalugówka, skromna, ale klimat świąt wspaniale uchwycony !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i efektowna karteczka Marylko. Mnie również ta forma przypadła do gustu.
    Pozdrawiam Cię ciepło i z lekkim powiewem wirtualnego chłodu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko świetna kartka i mnie też ta forma się spodobała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so gorgeous!! I love the shape and the pretty poinsettia!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny składaczek , bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, przepiękna kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna sztaluga Marylko! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, śliczna kartka!! Oj tak upały są okropne, a dziś to już wytrzymać nie można :(. Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną karteczkę stworzyłaś! Świetna forma.
    Ja kocham zimę! Obecne wiosny, lata i jesienie mnie dobijają:(
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  14. Marlenko, piękny skladaczek. Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa forma i bardzo ją lubię. Stworzyłaś piękną świąteczną kartkę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Marylko super kartka- podoba mi sie i forma i kolorystyka:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka Marylko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, podziwiam za umiejętność czytania tych mapek i dopasowaniu wszystkich dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka wyszła rewelacyjnie! Świetny dobór dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartka wyszła :)
    Po tym zimnym i deszczowym maju nie będę narzekała na upały teraz...maj dał się we znaki jak nigdy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.