wtorek, 14 maja 2019

Czy to maj czy nie ?

Witam serdecznie...
Że mamy miesiąc maj to wiadomo,bo jest w kalendarzu i za oknem pięknie zielono,ale na dworze pogoda raczej jesienna,u mnie ostatnio cały czas jest  zimno i pada deszcz :)
Wieczorami siedzę w ciepłym pokoiku i coś tam tworzę :-) ostatnio zrobiłam serwetkę,taką wiosenną,kolorową z dodatkiem kwiatków szydełkowych,zresztą sami popatrzcie :)
Serwetka zrobiona z nici Cable,szydełko nr 1,5 

zrobiłam jeszcze kartkę na 18 urodziny dla córki mojej znajomej
wykorzystałam darmowy stempel od Agnes 
dodałam kwiatki z papieru czerpanego
na kartce znalazł się również mały aniołek,który powstał z masy z Kika
Myślę że moje prace pasują do zabawy u Reni 

Obie prace w kolarzu dla Reni
Kochani jest akcja robienia czapeczek o której poczytacie u Justynki,kto chce może się jeszcze przyłączyć,ja już coś tam tworzę i niebawem pokarzę co zrobiłam :)
 Tymczasem bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę Wam pięknego dnia :)))

26 komentarzy:

  1. U mnie w niedzielę była piękna wiosna - cieplutko i słoneczko nam świeciło:) Dzisiaj zimno i lekko pada ale wszyscy cieszymy się i zaklinamy niebo, żeby nie przejaśniało się i dalej padało, bo to pierwszy deszcz od zimy:)
    Serweta i karteczka śliczne:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka Marylko. Ja bardzo lubię takie łączenia. Karteczka też prześliczna, bardzo delikatna.
    U mnie pada i chłodno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowe prace a na dworze brr tylko pod kocyk:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jest przepiękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też zimno i buro , ale ja lubie takie powietrze deszczem pachnące :) śliczne Twoje prace, karteczka bardzo mi sie podoba, zwłaszcza kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest maj!!! Ale serweta cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maj, maj Maryś.....pomysłowa serweta,a aura sprzyja właśnie takim pracom jak Twoje, ja tez szydełkuję......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko u nas taka sama pogoda :(( Zimno, deszcz, szaro i paskudnie. Rano nawet młodszy synek zakłada rękawiczki bo jak powieje lodowatym wiatrem to mu ręce marzną. Taki maj mamy... A Twoje prace są śliczne!! Serweta to cudo!!! Kilka razy oglądałam z powiększeniem zdjęcie :)). Masz zdolne łapki Marylko :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna serwetka i karteczka tez urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe są obie prace. Co do pogody to u mnie jest słoneczko ale za to wichrzysko tak szaleje, że głowy chce pourywać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołe, kolorowe prace przygrywałaś Marylko, takie jak na maj powinno być, szkoda że ziąb i deszcze przeszkadza nam, ale z drugiej strony natura korzysta:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, piękne prace a serwetka zachwyca i kolorem i wykonaniem😊pozdrawiam z deszczem w tle😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie radosne prace to na poprawę humoru, może w końcu wyjdzie upragnione słoneczko :) Karteczka wyszła wspaniale a serwetka po prostu zachwycająca.
    Pozdrawiam Cię Marylko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta kolorowa serwetka, ma ciekawy wzór :-)
    Karteczka delikatna kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne,zwłaszcza karteczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna serwetka, cudna karteczka. O akcji u Justynki już wiem. Coś wyślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. They're both so stunning!! I love the beautiful designs of each one!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie praca, choć tak różne, pięknie się prezentują i ucieszą obdarowane nimi osoby

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylko cudowne prace. Serwetka mnie zauroczyła w tych dwóch kolorach wygląda cudnie. Kartka też mi się bardzo podoba, taka dziewczęca i delikatna. Świetne te kwiatuszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko, prześliczna jest ta serwetka i kartka tez pełna uroku.
    Maj jakiś taki podobny do listopada, niestety.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycająca serwetka a i kartka bardzo udana :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kolorowa serwetka.Karteczka też piękna.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem fanka różu, ale gdyby ta serwetka była w innch kolorkach, to 6! karetczka piękna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam serwetę i karteczkę!!! Pięknie je przygotowałaś.
    Pozdrawiam i życzę dużo słońca:))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.