poniedziałek, 4 lutego 2019

Serce we frywolitce

Witam serdecznie.....
Pierwszy miesiąc Nowego Roku już za nami,czas płynie nieubłaganie,ani się nie obejrzymy a już będzie wiosna !!!
Mamy Luty,a w lutym są Walentynki,moja dzisiejsza praca nawiązuje do tego tematu :)
Ale zacznę od początku :)
 Bardzo dawno temu jak jeszcze nie prowadziłam bloga,a bardzo chciałam się nauczyć frywolitki,dostałam na zachętę serduszko z kanwy obrobione frywolitką od Bożenki 
(na jej blogu znajdziecie wiele innych pięknych prac )
bo z Bożenką znamy się już bardzooo długo,ale tylko wirtualnie :)
 Od tego czasu zawsze zabierałam się żeby zrobić  sobie takie serduszko,ale zawsze było coś ważniejszego:) w końcu się zawzięłam i zrobiłam,ale moje serduszko jest inne niż to od Bożenki,zresztą nie będę już pisała tylko pokażę:)
Widok przodu
tył
Połączyłam tutaj dwie techniki, haftu który był moją pierwszą miłością twórczą 
i frywolitki,która cały czas jest moją miłością - :)

I jeszcze jedno wspólne zdjęcie 
Aaaa jakby kto pytał to serduszko szyłam w rękach,bo maszyna odpada :-)))
Może nie będę skromna,ale jestem zadowolona z wykonania,
ciekawa jestem czy Wam przypadło do gustu moje serduszko ???? 
Moją pracę zgłaszam na wyzwanie  na blogu
oraz do zabawy Reni gdzie w tym miesiącu rządzą serduszka 
Coś mi się wydaje,że powstaną następne,tak mnie wzięło ha,ha,ha
Bardzo dziękuję za wszystkie wasze wizyty i komentarze,pozdrawiam i życzę pięknego dnia :) 
U zima na całego :)

30 komentarzy:

  1. Masz z czego być dumna bo serduszko jest wspaniałe. Bardzo Ci dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Three Wishes i życzę powodzenia. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko jestem nim zauroczona . Cudowny hafcik, uwielbiam te monogramy z różami. Frywolitkowa koronka z tego cieniowanego kordonka jest przepiękna. No i serduszko na odwrocie .. ech cudo stworzyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko serducho wyszło Ci obłędnie piękne i ten cieniowany kordonek. Monogram idealnie się wpasował. Też kiedyś robiłam z monogramami, to jeszcze w czasach Talenicika, pamiętasz ? Dzięki za dobre słowo. Może kiedyś poznamy się nie tylko wirtualnie, ja wciąż mam nadzieję :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serducho zrobiłaś Marylko.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie romantyczne i delikatne serduszko :) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, to serduszko jest po prostu cudne, takie delikatne i do tego w ślicznych niebieskich odcieniach. Nie mogę się napatrzeć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serduszko :)
    Często tak mam, że chodzi mi po głowie pomysł i trafiam na podobny pomysł zrealizowany już przez kogoś innego.
    Tak jest w tym przypadku, z tym, że ja nie planowałam monogramu. :)
    Pewnie pomyślę nad czymś innym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne pracochłonne ale jak cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie dwóch technik, wyszło bardzo romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko cudne to serducho;)
    bardzo podoba mi się połączenie misternego haftu z delikatną, aczkolwiek też misterna frywolitką.
    Pozdrawiam serdecznie
    ps żabol powinien już działać, a jak nie, to sama wrzucę
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serduszko i jeszcze w dwóch technikach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawdziwe cudeńko Marylko. Haftowana literka jest prześliczna a frywolitkowa oprawa tylko dodaje uroku.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, delikatne i bardzo romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe serduszko z cudnym monogramem.:) Pozdrawiam Marylko.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne serduszka, szczególnie to z monogramem.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne serduszko, Marylko!
    Wspaniale połączyłaś techniki.
    A mi się marzy frywolitkowe serduszko na filcu, będę próbować.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko, zdecydowanie muszą powstać kolejne takie serca! To jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne serce, z głębokim wyrazem. Wykonane perfekcyjnie, rewelacyjnie wygląda połączenie haftu, frywolitki. Super, super i jeszcze raz super :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne serce wyszło:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wOOW, PIĘKNA PRACA, śliczne serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna praca. Pięknie wygląda to serduszko,obie strony urocze. Frywolitka dodaje lekkości i romantyzmu:) Frywolitka jest niesamowita, lubię prace wykonane tą metodą.Podziwiam Cię:)
    Pozdrawiam ciepło.
    p.s. U Reni jest także zabawa z sercem w roli głównej. Może i tam Marylko zgłosisz tę piękną pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze serduszko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Marylko serduszko robione nie tylko Twoimi zdolnymi paluszkami, ale i sercem:). Ślicznie połączyłaś haft z frywolitką:). Życzę powodzenia w wyzwaniach i miłego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  24. This is so gorgeous!! I love the beautiful design!! It's so pretty!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w dalszym ciągu frywolitkę mam w planach;)
    Rewelacyjne serducha!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna praca :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.