wtorek, 15 stycznia 2019

Nowe zabawy karteczkowe

Witam serdecznie...
Jakoś nie mogłam się zabrać za napisanie tego posta,zawsze coś wypadło,a to musiałam zająć się wnuczkami,innym razem wizyty u lekarzy pochłonęły mi dużo czasu,powiem wam szczerze że trzeba mieć końskie zdrowie na te kolejki no i czas,dużooo czasu:)
Nowy rok i nowe zabawy,miałam już nie brać udziału,ale w grupie siła i dzięki temu zawsze mam zapas kartek na święta i inne okazje :)
Pierwsza kartka wędruje do zabawy u Ani,która zmieniła zasady,ale to można poczytać u niej na blogu:)
Moja skromna karteczka :) z palety kolorów wybrałam żółty,biały i brązowy
Następna kartka również wielkanocna to kartka dla Madzi 
Na której królują wielkanocne kwiaty,
u mnie żonkile i maleńkie niezapominajki zrobione z foamiranu
Ostatnia kartka,zrobiona dla Uli to kartka bożonarodzeniowa w kształcie gwiazdy:)

Myślę że zadanie zostało wykonane,teraz czas na inne prace,które już czekają w kolejce  :-)
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo :)
Serdecznie pozdrawiam :))))

37 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki, a ta gwiazdkowa podoba mi się najbardziej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko cieszę się , że znalazłaś czas na przygotowanie kartek, wszystkie są cudne. Fajna ta wytłaczana żółta baza.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko, przecudne kartki! Masz zdecydowanie rację. W grupie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękności:)
    brawo Marylko/dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Zachwyciła mnie żółta wielkanocna i gwiazdkowa.Zdrówka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne,pewnie ta pierwsza mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  7. the colors of third photo from the top are beautiful.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki ! Zachwycająca kolorem i przestrzennymi elementami gwiazda, z wielkanocnych to jajo z niezapominajkami i żonkilami mnie zauroczyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace, gwiazdka mnie zachwyciła, absolutny ideał. <3 Pozdrawiam i zdrówka życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko, przepiękne karteczki, w oko wpadła mi szczególnie ta z zajączkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kartki! Zachwyciłam się gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczarowała mnie ta gwiazdka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie, ale pierwsza gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki :) gwiazdkowa wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadanie wykonane na 6 z plusem. Wszystkie kartki piękne, a do tego jedna piękniejsza od drugiej 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie karteczki są śliczne.najbardziej podoba mi się z jajeczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki prześliczne ale gwiazda dla mnie jednak numer jeden. Jest Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne karteczki! pierwsza z zajączkiem dzięki kolorom taka bardzo wiosenna! pozdrawiam cieplutko z deszczem w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marylko karteczki są śliczne!!! Wielkanocne są takie wiosenne, kolorowe, aż zatęskniłam za tą porą roku :)). I zgadzam się czekanie w kolejce do lekarza wymaga duuuużo czasu i dodatkowego zdrowia :)) Uściski dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki a szczególnie gwiazdka - wygląda niezwykle efektownie.
    Serdeczności Marylko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne karteczki! Gwiazdką jestem zauroczona, bo wiem że na takiej formie nie jest łatwo ułożyć jakąś kompozycję.
    Co do kolejek to znam ten ból:( W naszym kraju lepiej nie chorować.
    Zdróweczka Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. All three are so beautiful!! I love the designs of each one, especially that stunning star!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie karteczki śliczne. Czerwona z gwiazdą urzekająca. Ta z pisanka bardzo wiosenna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne wszystkie karteczki. Gwiazdkę pięknie ozdobiłaś. Zajączek bardzo ładny wykrojnik;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne! Wszystkimi jestem zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marylko piękne karteczki poczyniłaś ,gwiazdeczka cudna :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kartecvzki stworzyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Marylko cudne karteczki- wszystkie, choć myślę, że ta gwiazdka do Uli zachwyca- przynajmniej mnie;D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartki wyglądają cudnie! ♥ Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ŚLiczne karteczki, a gwiazdka cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.