niedziela, 16 grudnia 2018

Sypią się prezenty

Witam serdecznie...
Dziś troszkę będę się chwaliła prezentami jakie dotarły do mnie w ostatnim czasie :))
Pierwszy prezent który dostałam to wygrana w Candy u Ani 
 Ania obdarowała mnie takimi pięknościami :) cudne lawendowe wieszaki,masę przydasi w tym koperty,cudne papierki itd,śliczna kartka z haftowaną bombką i moja ulubiona galaretka w czekoladzie,na zdjęcie załapał się tylko jeden woreczek z zawartością,był jeszcze jeden,ale miałam gości, moje wnuczki mnie odwiedziły,trudno było im odmówić :-)
Bardzo,bardzo dziękuję Aniu za tyle wspaniałości :))))
Następna niespodzianka przyszła od Reni 
 z którą umówiłam się na prywatną wymiankę,ja chciałam tylko bukiecik szytych tulipanków,a zobaczcie co dostałam :)
Renia pamiętała o moich wnuczkach,szmaciane lalki,ślimaki,śliczne tulipany,dwa bukiety,karczochowe bombki zawisną na choince,deska już wisi na ścianie w kuchni,Renia pomyślała również o moich nóżkach żeby mi zimą nie zmarzły :)
Dziękuję Ci Reniu za tyle cudowności :)))
Co ja wysłałam Reni możecie zobaczyć Tu
Ostatnia przesyłka dotarła do mnie w piątek,a była to wygrana w Candy u Justynki 
Popatrzcie jakie cudowności dostałam :) książeczka z przepisami świątecznymi,śliczny kubek na kawę,już wypróbowany z bardzo smacznymi pierniczkami, pięknie pachnącymi :) cieplutkie skarpety,herbatka na rozgrzewkę i szkatułka na biżuterię,no i wisienka na torcie śliczna skarpetkowo- świąteczna, lala-aniołek :)
Laleczka nazywa się Hania,takie imię nadały jej moje wnuczki,które są nią zachwycone :))))
Justynko,bardzo,bardzo dziękuję,mam tą możliwość podziwiać Twoją pracę w realu i jestem zachwycona precyzją jej wykonania :))
Dziękuję również za wszystkie kartki które pomału do mnie przychodzą i życzenia w nich zawarte,porobię zdjęcia i pokażę w następnym poście :)
Kochani dziękuję Wam bardzo za wasze odwiedziny i komentowanie,jednocześnie przepraszam że mało mnie ostatnio,ale koniec roku to u mnie w pracy gorący okres,często zabieram pracę do domu :)))
A potem to już mi się nic nie chce :-)
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :))

 

 
 

25 komentarzy:

  1. Wow same wspaniałości :) ale cudne prezenciki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne prezenty. Mikołaj miał co u Ciebie robić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty fantastyczne - ale Ty dobra kobieta jesteś, więc zasłużyłaś na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, gratuluję takich pięknych prezentów i cieszę się Twoją radością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś, same cuda. A to w ogóle bardzo miłe, że potrafimy tak się obdarowywać, tak po prostu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc wspaniałych upominków! Hania jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba byłaś bardzo grzeczna :)
    Cieszę się razem z Tobą, prezenty cudne. Pozdrawiam cieplutko i bardzo już świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty dostałaś Marylko, serdecznie Ci gratuluję i mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentów moc dostałaś :)) Wszystko ładne i z sercem robione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marylko same wspaniałości otrzymałaś.
    Serdeczności zostawiam najmilsze 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko ogromnie się cieszę, że tyle wspaniałości dostałaś, a wśród nich coś ode mnie :))). Twoje wnusie dały piękne imię lalce, idealnie do niej pasuje!! Bardzo się cieszę, że wszystko podoba się Tobie!:) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie mnóstwo Marylko dostałaś prezentów, aż miło czyta się o Twojej radości:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko cieszę się, że prezenciki sprawiły Ci radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne prezenty, ależ piękne. Pewnie radość większa niż można opisać. :) Miłych przygotowań do świąt i również życzę czas na relaks, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i miłe, bo szczere.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. no,no musiałaś być bardzo grzeczna

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.