niedziela, 23 września 2018

Wrzesień z karteczkami na zabawę u Ani,Uli i Madzi

Witam bardzo serdecznie....
Wrzesień powoli dobiega końca,także czas na prezentacje moich kartek jakie zrobiłam na comiesięczne zabawy :)
Jako pierwsza kartka która wędruje do Madzi
 to kartka wielkanocna z Jezusem
Następna kartka w/g mapki
wędruje do Uli 
Teraz przyszedł czas na prezentację kartek dla Ani,gdzie w tym miesiącu rządzi bingo:)
Trochę tych kartek zrobiłam,myślę że Ania wszystkie je przyjmie :)
Jako pierwsza kartka to karteczka na ślub,z linii wybrałam,tusz-kwadrat-warstwy.
kolejne to dwie identyczne kartki,różnią się tylko kolorem kwiatka:)
 tutaj również w/linii tusz-kwadrat-warstwy
kolejna kartka również na ślub kwadrat-warstwy-kropki-polne kwiaty
 następna to kwadrat-niebieski-polne kwiaty
i jeszcze jedna :) polne kwiaty-tusz-warstwy
 karteczki na roczek :) kwadrat-polne kwiaty warstwy
dla chłopczyka :) niebieski-kwadrat-kropki
Kolejne na różne okazje:)kwadrat-warstwy- tusz
niebieski-kwadrat-kropki
kolejna kartka dla pana to :) kwadrat-tusz-warstwy
ta kartka jako podziękowanie za wspólną pracę :) kropki-tusz-warstwy
i jako ostatnia kartka bożonarodzeniowa :)tusz-szydełko-kwadrat
Jeszcze wszystkie razem zebrane w banerek
Chciałabym jeszcze zaznaczyć że wszystkie kwiatki które są na kartkach czy to papierowe,czy z foamiranu wykonuję sama :) 
Nie prowadzę również ich sprzedaży,o co wiele osób pytało mnie w wiadomościach prywatnych :)
Dziękuję że wytrwaliście do końca,nie przypuszczałam że wyjdzie mi taki tasiemiec :))) ale tyle kartek powstało i chciałam je Wam wszystkie pokazać :-)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze,pod poprzednim postem,witam nowego gościa w moich skromnych progach,dziękuję że jesteś :)
Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia :))))

25 komentarzy:

  1. Wow, całe mnóstwo fantastycznych prac :) wszystkie mi się podobaja, ale mam swoją faworytke :)- kartka śluna z wyciskiem z masy :)- prawdziwe cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko ależ piękny wysyp wspaniałych karteczek. Cudne wszystkie. Świetne te z parą młodą z masy ale i okolicznościowe są urocze. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Mnie też szczególnie spodobała się para młoda z masy.:)Ale wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. No Marylko, poszalałaś z kartkami w tym miesiącu ;) Wszystkie razem i każda z osobna są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Naprodukowałaś" piękne kartki. Gdybym miała wybrać jedną miałabym nie lada problem.
    Dodałam Cię do moich zakładek i będzie mi miło, jeśli moje blogi dołączą do Twoich zakładek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko Marylko ale tego dobra, nie wiadomo na czym oko zawiesić bo co jedna karteczka, to piękniejsza, a kwiatuszki robisz cudne, nie dziwota, ze mają powodzenie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te Twoje karteczki Marylko, a kwiatki jakie ładne :-) Cieszę się, ze je pokazałaś, bo jest czym nacieszyć oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartkowanie na bogato.:) Wspaniały wysyp cudnych karteczek.:) Pozdrawiam Marylko!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła produkcja!!! Wszystkie śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, przepiękne kartki,a Twoje kwiatuszki są po prostu mistrzowskie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety, Marylko - to przecież prawdziwa galeria i co jedna to ładniejsza. Twoja wena twórcza szaleje :) Wszystkie są śliczne i pełne uroku.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko,jakie piękne kartki!i jaka różnorodność 😊pozdrawiam i podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, a ta na BN już wprawiła mnie w dobry nastrój...

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko same cudne kartki przygotowałaś:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. No to mnie zaskoczyłaś Marylko tyle piękna dziś u Ciebie, że nie wiem gdzie mam oczy podziać. Wszystkie kartki są rewelacyjne. Śliczna pastelowe papiery , jeszcze piękniejsze kwiatki. ALe chyba najbardziej spodobała mi się ostatnie szydełkowa gwiazdka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są przepiękne. Najbardziej urzekają mnie te z " płaskorzeźbami", tak sobie je nazywam.

    OdpowiedzUsuń
  18. No kobieto napracowałaś się,ale efekt powalający ilościowo i jakościowo.
    Piękne karteczki Marylko teraz nie zabraknie Tobie kartek na żadną okazję.
    Buziaki zostawiam 😚😚😚😚😚😚😚😚😚🤗

    OdpowiedzUsuń
  19. Ileż pracy w wykonanie tych karteczek trzeba było włożyć...pełen podziw!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki. Każda inna ileż pracy włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo sympatyczne wszystkie. Lubię takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki wysyp pięknych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.