czwartek, 13 września 2018

Kwadratowa serweta

Witam Was bardzo serdecznie .....
Mało mnie ostatnio w blogowym świecie,zaczął się rok szkolny w pracy dużo się dzieje,muszę teraz obskoczyć dwa budynki,odkąd nas połączyli z gimnazjum pracy przybyło,a w portfelu te same pieniądze
ech ...szkoda moich nerwów,co mi pozostało....muszę wykonywać rzetelnie moje obowiązki i mam nadzieję że to robię :)
A co słychać u mnie w moim robótkowym świecie ????????? też się trochę dzieje,pokończyłam parę zaległych prac i właśnie jedną z nich chcę Wam  dziś pokazać.
Serwetka zrobiona jakiś czas temu,nici to Maxi szydełko 1,3
Może to Was dziwi że o tej porze mam takie hortensje,ale one są żywe,moje krzaczki kwitną i jeszcze wypuszczają nowe kwiatostany,nie wiem może to wina  pogody ? :))))
 Tutaj wzorek w przybliżeniu :)
Kochani bardzo serdecznie Wam dziękuję,za to że jesteście,zaglądacie,komentujecie :)
Mam nadzieję że nadrobię zaległości i poodwiedzam wasze blogi,zobaczę co robicie nowego i zostawię słówko :)))
Pozdrawiam Was bardzo,bardzo gorąco :))))))

23 komentarze:

  1. Skąd ja znam te problemy... moje gimnazjum od roku jest częścią szkoły podstawowej i jakoś nieciekawie to wszystko funkcjonuje... Najlepiej się zrelaksować z robótką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole na szczęście jest łatwiej, bo gimnazjum i podstawówka były w jednym dużym budynku. Przepiękna serweta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylko cudna jest ta serwetka , patrze na wzorek i podziwiam, bo wzorek nie wygląda na łatwy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna , pat-workowa serwetka :) Niestety mam taką zaczętą , ale jakoś mi nie po drodze do jej skończenia :(( U mnie też drugi raz zakwitła róża pnąca , więc nie dziwi mnie żywa hortensja *

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała serweta wyobrażam sobie ile to pracy :) Brawa dla Ciebie :) bukiet cudny aż trudno oczy oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko współczuję nawału pracy. U nas po zmianie szkoły przybyło masę obowiązków nie ma juz lenienia się i chłopaki już siedzą do późnych godzin a co będzie później...8 klasa to też już stres dodatkowy.
    Serweta piękna, super wygląda ten wzorek. A hortensje no proszę u mnie już wszystko od dawna uschnięte a u Ciebie w pełni rozkwitu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko, zachwycająca serwetka i pięknie wygląda w towarzystwie hortensji.
    U mnie zawsze gimnazjum i podstawówka były w jednym budynku, więc bardzo zmian nie odczuwamy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna serweta, bardzo dekoracyjne elementy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna serwetka, przepiękny wzorek! Hortensje i u mnie wciąż kwitną i krzaczki wyglądają niesamowicie - na jednym przebarwione i nowe, świeżutkie. W sumie to jesieni jeszcze w ogrodzie nie widać.
    U nas to samo, podstawówka i gimnazjum były w dwóch różnych budynkach, oddalonych od siebie o 300-400m, teraz wszystko połączone i nauczyciele przemieszczają się w czasie przerwy między jednym a drugim budynkiem nawet 3 razy w ciągu dnia:( Ech, u nas zawsze wszystko robione bezmyślnie.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna serweta, zachwyca. Wzór jest niesamowity, bardzo pięknie się prezentuje. <3 Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kłopoty tylko robótki, przy nich można się zrelaksować i zapomnieć choć na chwilkę 😊
    Serwetka piękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, ależ się napracowałaś nad takim cudem. Piękna serweta! Hortensjowy bukiet świetnie się na niej prezentuje. Moje hortensje zzieleniały, ale i takie ususzyłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest wciąż bardzo ciepło i też mam wrażenie, że rośliny są nieco skołowane. Po raz drugi kwitną mi juki a floksy już po raz trzeci. Niestety hortensje już mamy bardzo jesienne :)
    Pięknie się prezentuje Twoja serwetka Marylko.
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna serwetka. Elementy są pracochłonne, ale końcowy efekt to rekompensuje. Kiedyś ośmioklasowe szkoły podstawowe bardzo dobrze funkcjonowały. Chciano zwiększyć wskaźniki wykształcenia w Polsce, więc wymyślono reformę strukturalną, czyli gimnazja. Jak ktoś zakończył na tym edukację, to ma więcej niż wykształcenie podstawowe.Teraz wracamy do tego, co było.Reformy strukturalne dużo kosztują i wprowadzają zamęt. Według mnie stabilizacja sprzyja jakości kształcenia.Nie nazwa, czy struktura szkoły, lecz dobry nauczyciel to gwarantuje.Wytrwałości i zdrowia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna serwetka. Bardzo ładny wzór. Z elementów
    można powiększać lub pomniejszać wielkość serwetki.
    To dodatkowa zaleta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna, mam słabość do takich serwet i kupuję co rusz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko, ale zdolniacha z Ciebie, piękna serwetka:). Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia i nabrania dystansu do tego, czego nie możesz zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna serweta, a hortensje przepiękne! pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie ten sam bałagan i zamieszanie :( Noc óż trochę się nabiegamy, chociaż ja w tym roku mniej. Serwetka cudo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.