poniedziałek, 18 czerwca 2018

Czerwcowe kartkowanie

Witam bardzo serdecznie....
Dziś jako pierwsze  pokażę karteczki na zabawę u Ani u której w czerwcu króluje Bingo
karteczka bożonarodzeniowa to Mikołaj,patchwork,napis wieloczłonowy 
(napis pochodzi z tej strony klik )
kartka wielkanocna to tekturka,haft,napis wieloczłonowy
następna to kartka okolicznościowa na której jest papier w kwiatki,biała baza i napis wieloczłonowy
i jeszcze jedna karteczka powstała na której również jest papier w kwiatki,biała baza i tekturka
Jeszcze wszystkie razem w kolażu 
**********************************************************
Karteczka dla Magos to w tym miesiącu bazie 
a oto moja karteczka,myślę że bazie widać :)

********************************************
Karteczka dla Uli w czerwcu minimalistyczna w/g mapki 
i moja karteczka wygląda tak

Bardzo dziękuję dziewczynom za kolejny miesiąc zabawy,dzięki temu mam motywację żeby znaleźć czas i zrobić karteczki,mam już niezły zapasik :)

Wam wszystkim zaglądającym i komentującym bardzo,bardzo,dziękuję :)))
Życzę miłego dnia i serdeczności przesyłam :)

33 komentarze:

  1. Oj, ta z aniołkiem skradła dziś moje serducho :)
    Pozostałe też są śliczne i pomysłowe a Mikołaj niezwykle sympatyczny.
    Pozdrawiam Cię Marylko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wszystkie śliczne! Czy kwiatuszki na kartce z aniołkiem robiłaś sama? Są zachwycające.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystkie kwiatuszki robię sama,czy to z papieru takiego z Lidla,z czerpanego,i z foamiranu :)

      Usuń
  3. Marylko karteczki są cudne ☺
    Pozdrawiam najmilej🤗😚😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki cudnie stworzone Marylko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kartka z aniołkiem jest cudna!!! nie moge się napatrzec na te stokrotki- nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marylko, wspaniałe kartki! Bardzo trudno by mi było wskazać tą naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marylko karteczki mnie zachwyciły, a ta NAJ, to ta z amorkiem, czy aniołkiem, wsio ryba, cudna jest, a Ty po prostu jesteś pracowita pszczółka :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki wszystkie. Bardzo ładne kwiatki robisz.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko super sobie poradziłaś z czerwcowym BINGO, świetne powstały kartki. Ta ostatnia chyba najbardziej mi się podoba. Te kwiatuszki maja cudne kolorki i całość prezentuje się niezwykle elegancko.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie piękne kwiatki i cała praca bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko piękne karteczki wszystkie bez wyjątku ale ta z aniołkiem mnie zauroczyła. Delikatna no i te cudowne kwiatki-wspaniale Ci wychodzą. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marylko, jestem zachwycona Twoimi kartkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację zabawy blogowe to świetne motywatory, a karteczki pierwsza klasa:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko wszystkie piękne, ale do aniołków mam słabość;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki:))Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki :)
    Najbardziej urzekła mnie ta ostatnia dla Ani ;)
    Ale naprawdę wszystkie są urocze :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ujęła ta z aniołkiem, jest przesłodka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna porcja pięknych karteczek, Marylko!
    Ta z aniołkiem zachwyca :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne i różnorodne kartki! Pozdrawiam niedzielnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Marylko Twoje kartki uzupełnione w podsumowaniu. Przepraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki. Wszystkie piękne, ale najbardziej ujęła mnie kartka z aniołkiem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie piękne i urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.