niedziela, 18 marca 2018

Kartki na marcowe zabawy

Witam  Was bardzo serdecznie.....
Już myślałam że w tym miesiącu nie dam rady i nie będę mogła brać udziału w żadnej z zabaw,ale szczęśliwie  w czwartek wróciłam ze szpitala i pomalutku zabrałam się za robienie kartek,jako pierwsza karteczka dla Uli
 w/g tej mapki
Następne to karteczki dla Ani,w tym miesiącu robimy kartki nową techniką
 Iris Folding,
 przyznam że miałam pewne obawy,pierwszy raz spotkałam się z tą techniką,a moje kartki są jakie są,zresztą oceńcie sami :)
 Jako pierwsze dwa  wielkanocne jajka :)


pokusiłam się jeszcze i zrobiłam zajączka,a może króliczka ? :)
Kartka okazjonalna to kwiatek-przyozdobiony kokardką :)
i na koniec kartka bożonarodzeniowa 
Tutaj wszystkie razem w banerku
Mam nadzieje że Ania zaliczy mi moje debiutanckie prace :)))

Zapisałam się jeszcze do zabawy kartkowej u Magos gdzie robimy kartki tylko wielkanocne 
moja interpretacja kartki wygląda tak :)
I tym wesołym zajączkiem kończę dzisiejszy post,wszystkim serdecznie dziękuję za komentarze i odwiedziny.
Życzę miłej niedzieli i dobrego tygodnia,pozdrawiam serdecznie :)))

31 komentarzy:

  1. Marylko, piękne kartki, a ta "moja" z króliczkiem przeurocza :)
    Dużo zdrówka dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki wspaniałe. Szczególnie zwróciłam uwagę na tę z tulipanem i ostatnią z uroczym zajączkiem.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a pierwsza z aniołkiem mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te karteczki takie energetyczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, dobrze, że już jesteś z powrotem. Prześliczne kartki zrobiłaś.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki :) super poradziłaś sobie z mapką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, przede wszystkim dużo zdrówka :) Wszystkie kartki są przecudne, a z nową technika poradziłaś sobie znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jakie śliczne kartki przygotowałaś. Każda piękna, każda inna i jak dużo możliwości iris foldingu wypróbowałaś. Podziwiam więc i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Uwielbiam Iris folding, tylko jakoś tak zapomniałam o tej technice, a przecież jest bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko ciesze sie ze juz jestes w domku. Odpoczywaj i nabieraj sil. Kartki swietne wszystkie bez wyjatku. Kwiatek pieknie wyglada. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniami, kartki super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko zdrówka życzę. Kartki przeurocze i w życiu bym nie pomyślała że to Twój debiut w iris folding. Poradziłaś sobie wyśmienicie. Bardzo fajne szablony wybrałaś. Ten tulipan i zajączek niezwykle popularne są.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki i wcale nie widać, że to debiut.
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczxki i tak dopracowane szczególiki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki:) Wielkanocne są bardzo kolorowe i wiosenne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marylko świetne kartki, jednak ta technika daje wiele możliwości:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki, Marylko!
    Z techniką iris folding poradziłaś sobie świetnie i od razu mały hurcik zmajstrowałaś.
    Dużo zdrówka życzę, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny debiut Marylko, Twoje iryski są prześliczne i niezwykle pomysłowe! Najbardziej jednak zachwyciła mnie pierwsza karteczka z aniołkiem - no cudeńko!
    Wspaniale, że jesteś już w domu :) Mam nadzieję, że wszystko w porządku? Mocno Cię ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne wszystkie karteczki ta metoda tych paseczków jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne karteczki :) Wszystkie bez wyjątku :)
    Pozdrawiam życząc zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne karteczki. Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kartki są przepiękne! Szczególnie moją uwagę przykuła karteczka z tulipankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marylko wszystkie karteczki są piękne,to nie próżnowałaś :)
    Kochana zdrówka życzę i nie przemęczaj się :)buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Poszłaś jak burza! I wszystkie kartki piękne i perfekcyjnie zrobione.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie radosne i piękne kartki. Wykonanie jest perfekcyjne. Podziwiam talent. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają. :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne ,bardzo starannie wykonane karteczki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.