niedziela, 14 stycznia 2018

Karteczkowy styczeń u Ani i Uli

Witam serdecznie...
Kolejny rok bawię się w kartkowanie z Anią i Ulą,bardzo mi się to podoba,karteczek z każdym miesiącem będzie przybywać i o to właśnie chodzi,jak będą potrzebne to tylko koperta,znaczek i na pocztę :)
U Ani wytyczne na styczeń to bingo, obowiązkowa jest tylko jedna kartka,no ale oczywiście kto chce może zrobić więcej i ja tak właśnie zrobiłam :)

Jako pierwsza to: napis,fioletowy,kwiat - roślina
następna to : zielony,kościółek,fioletowy
jako ostatnie, dwie bliźniacze karteczki wielkanocne : nitka-sznurek,owal,kwiat-roślina
I jeszcze zebrane wszystkie razem w banerku,żeby Ania nie musiała szukać :)
       *************************************************************************
U Uli wytyczna na styczeń to mapka
a moja karteczka,bardzo minimalistyczna tak wygląda
Kochani bardzo dziękuję za wszystkie wasze odwiedziny i komentarze,ja ostatnio wolnego czasu mam jak na lekarstwo,ale postaram się poodwiedzać wasze blogi i zostawić słówko :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia....

 

23 komentarze:

  1. Marylko nawet nie wiesz jak się cieszę , że u Ciebie nie minimalistycznie tylko aż 4 kartki !!! Extra >A wszystkie piękne , ukwiecone i kolorowy . Bardzo mi się podobają . A ten scrapkowy kościółek jest cudny.
    Kartka dla Uli też mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki stworzyłaś!
    Pozdrawiam cieplutko Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się bardzo podobają, ale ta z fioletem... przecudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobra i jakie śliczne, a u mnie posucha kartkowo -czasowa:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, każda piękna i bardzo oryginalna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki poczyniłaś, Marylko!
    Ta okolicznościowa jest niezwykle delikatna i wdzięczna :-)
    Serdeczności na cały tydzień przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki świetnie Ci wyszły.
    Są urokliwe.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze i pomysłowe karteczki Marylko, ślicznie się prezentują. Bardzo mi się podoba pierwsza z pięknymi kwiatami :)
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę wyrazić swój zachwyt :) Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Kartki! Ta w fioletach oczywiście bardzo mi się podoba. Kartka dla Uli zachwyca mnie klasyką interpretacji mapki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, ale prześliczne kartki. Cieszę się, że tez jesteś w grupce osób kontynuujących tradycję trzech karteczek w zabawie u Ani.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki. Na Wielkanoc z pięknymi kwiatkami super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wszystkie prace, wielkanocne jajeczka mnie urzekły - ja też już zaczęłam ozdabiać ale takie duże gliniane - wyglądają trochę jak strusie. Pierwsza karteczka z kwiatami jest też już bardzo wiosenna - śliczna :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobnie jak moje poprzedniczki jestem zachwycona Twoimi karteczkami - wszystkie piękne. No i ta ilość :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa interpretacja wytycznych:) Super karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  17. Te w kształcie jajek UROCZO skomponowane, kwiatki nadają im lekkości :)
    A karteczka według mapki wzorowo wykonana :) i jest motyw mojej ulubionej czerwonej krateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki, ta pierwsza, okolicznościowa skradła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.