piątek, 23 czerwca 2017

Czerwcowe kartkowanie z Ulą i Anią

Coraz  rzadziej zaglądam na bloga,zrobiło się ciepło, każdą wolną chwilę spędzam na działce,ale dziś u mnie pogoda nie działkowa,pada deszcz więc mam czas żeby pokazać moje kartki jakie zrobiłam na zabawę u Uli i Ani, dziękuję Wam  że motywujecie nas i prowadzicie zabawę :)
Jako pierwsza kartka leci do Uli na której w tym miesiącu rządzą ptaszki :)


Na mojej są ptaszki w towarzystwie aniołka...


a nawet kilka ptaszków znalazło się na tle,które kiedyś dostałam od koleżanki i nie wiedziałam jak je wykorzystać,teraz nadarzyła się okazja :)


Kartę zostawiłam bez napisu,myślę że jest dość wymowna :)

***********************************************************************************
Karteczki w czerwcu u Ani projektowała Ewa,która ma duszę anioła i maluje piękne anioły,robi jeszcze inne cudne rzeczy,zajrzyjcie do niej koniecznie,kto jeszcze nie zna jej twórczości :)


Kartka wielkanocna z bazą ze ścinek,powiem szczerze że robiłam pierwszy raz coś takiego i na pewno nie ostatni,wspaniały pomysł na wykorzystanie resztek papieru.


Kartka na Boże Narodzenie z aniołkiem,tutaj również wykorzystałam papierki które kiedyś dostałam od tej samej koleżanki :)



Kartka okolicznościowa miała zawierać gazetę lub druk,ja zrobiłam z drukiem,ponieważ miałam taki :)
Kwiatki z foamiranu wykonane osobiście :)


Może tutaj lepiej widać druk :)


Kartki na ślub nie robiłam,ponieważ nie szykuje się żadne weselisko,przynajmniej nic o tym nie wiem :))
Jak zauważyliście  na żadnej kartce nie dałam napisu,tak mi jakoś pasowało,a jak się Wam wydaje,zawsze musi być napis ? jeśli uważacie że musi być to zawsze mogę dokleić nie ????????
Jeszcze banerek dla Ani :)


Dziś pierwszy dzień wakacji,więc będę miała mniej pracy w pracy :))
A Wam kochani dziękuję za wszystkie komentarze :)) i życzę wspaniałych wakacji,urlopów,słoneczka i dużo zdrówka,pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Śliczne kartki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marylko droga, prześłiczne kartki i takie pełne radości. Napis nie zawsze musi się pojawiać, czasem kartka sama w sobie jest już wystarczająco wymowna.
    A ja właśnie pracuję nad trzema kartkami z użyciem kwiatuszków od Ciebie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki przecudnej urody! Jeśli uważam, że napis powinien znaleźć się na kartce to go daję, a jeśli nie to nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Urzekła mnie okolicznościowa z prześlicznymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki, a Twoje kwiatki to mistrzostwo!Postanowiłam sobie w wakacje zrobić zapasik, przynajmniej poćwiczę;) Co do napisów to na świątecznych doskonale widać na jaką są okazję, a okolicznościowa będzie miała życzenia, więc masz rację - mogą być bez napisów.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, dopracowane kartki. Pierwsza - niebanalna! Nie mogę oderwać oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i zgodne z tematem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawsze musi być napis ;)
    Jaka cudna karteczka ptaszorkowa :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, te z ptaszkami mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pierwsza skradła moje oko

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko kartki pierwsza klasa, ścinkowa baza super, też mi sie spodobało :-) Kwiatuszki to juz Twój znak rozpoznawczy i towar eksportowy a grafika z aniołkiem przesłodka !
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszki rządzą :) Wszystkie kartki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, Ptaszki z aniołkiem wspaniałe :) Karteczki dla Ani świetne - karteczka z kwiatkami z foamiranu - dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie przepiękne karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne wszystkie! jednak ta ostatnia jest "naj" prześliczne kwiatuszki, kolory no i druk - rewelacyjna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki są piękne i nie wymagają napisów, są same w sobie bardzo wymowne:). Pozdrawiam i życzę udanych wakacji, przede wszystkim ciepłych i słonecznych:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki, Marylko!
    Urzekły mnie obie z aniołami - znalazłaś śliczne grafiki.
    A napis i u mnie nie zawsze się pojawia...
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki pięknie się prezentują. Są tak wymowne, że napis jest zbyteczny. A grafika z aniołkiem i ptaszorkami jest przysłodka

    OdpowiedzUsuń
  19. Och,naprawdę cudowne te kartki Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona tymi karteczkami, są prześliczne i bardzo efektowne. A już ostatnia z bukietem to prawdziwe cudeńko. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.