niedziela, 14 sierpnia 2016

Nie samymi kartkami człowiek żyje....

Witam bardzo cieplutko...
Tak jak w tytule,nie samymi kartkami człowiek żyje :)))  zrobiłam też parę rzeczy na szydełku, nie było czasu żeby je pokazać,teraz nadszedł ten moment żeby je zaprezentować.

Bieżnik zrobiony z elementów,wzór pochodzi z "Diana Robótki " 2/2016



 Nie powiem trochę nerwów i czasu mi zajął,ale myślę że wart był tego,bo efekt jest :))

 Następnie zrobiona serwetka,niestety schematu do niej nie mam,przynajmniej Ja nie znalazłam,odrabiałam ze zdjęcia z netu.


Bardzo mi się spodobała i musiałam ją zrobić :))

Chciałam bardzo podziękować za wszystkie wasze komentarze, które zostawiliście pod sierpniowymi karteczkami :)))
Życzę wspaniałego weekendu i dobrego tygodnia:))

18 komentarzy:

  1. Bieżnik jest wart każdej poświęconej minutki -cudny jest!
    serwetka tez jest fajna, ale bieżnik jest bardzo oryginalny elegancki:0
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieżnik przepiękny takiego wzoru jeszcze nie widziałam. Serwetka w gwiazdkę też piękna.
    Miłego urlopu i udanej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny bieżnik - wart był Twojej pracy, bo efekt jest przepiękny!
    I śliczna gwiazdeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieżnik piękny! Oj, napracowałaś się przy mim solidnie! Gwiaździsta serwetka też bardzo udana. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieżnik do prostych nie należy, napikotkowałaś się przy nim,ale warto było, bo pięknie wygląda. Mała serwetka oryginalna i urocza,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są takie szydełkowe, misterne prace. Sama nie wiem, co mi się bardziej podoba bieżnik czy serwetka ;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szydełkowce! Bieżnik wygląda na bardzo skomplikowany, ale efekt świetny! Serwetka też urocza. Lubię ananaskowe wzory.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny bieżnik a serwetka cudna taka gwiazdkowa może być fajny wzorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bieżnik niesamowity!! Ile tam pikotków?:)) Gwiazda też mi się podoba, przypomina już o świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj wart był tych nerwów ten bieżnik...jest przecudnej urody :)
    A serwetka- gwiazda jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Podziwiam talent i umiejętności i cierpliwośĆ oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Ci on, mój ;-) i wzbudza zachwyt i zazdrość moich gości, bo jest urody przecudnej :-) Ale serwetce też niczego nie brakuje, jak zresztą wszystkim Twoim pracom :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczny wypracowany bieznik i serwetka.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny, podziwiam na prawdę zachwyca:) Gwiazdka również cudna! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mój Boże- ale cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój Boże- ale cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  17. O mój Boże- ale cuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.