niedziela, 24 lipca 2016

Lipcowe kartkowanie

Następny miesiąc zabawy u Ani  dzięki której kartek mi przybywa i bardzo się z tego cieszę,muszę skombinować większe pudełko,bo w tym co mam już się nie mieszczą :))

Na Boże Narodzenie kartka z dzwonkiem


Kartka okazjonalna z biedronką,mała ale jest :))


Kartka  wielkanocna z baziami



Banerki dla Ani




Myślę że zadanie zostanie mi zaliczone :)

Bardzo dziękuję za komentarze pod moim haftowanym obrusem,teraz lecę nakarmić żabkę,
Życzę dobrego tygodnia i pozdrawiam serdecznie:)))

19 komentarzy:

  1. Śliczne kartki!
    Wybrałaś piękne grafiki.
    Bardzo słodka jest karteczka urodzinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och co za cudo! Jestem zauroczona i gratuluję! Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownego tygodnia<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie niezmiernie , że mogę Cię znowu gościć w swojej zabawie. Kartki oczywiście zaliczam na szósteczkę bo są bardzo ładne. Wszystkie mi się bardzo podobają. Moje też pomału przestają się mieścić w pudełku :-) Ale będzie radocha w grudniu !!.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki jak zwykle śliczne :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta zabawa u Ani :) Przyjemne z pożytecznym. Twoje karteczki są śliczne, a ta dzwonkowa mnie najbardziej urzekła :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki śliczne.
    U mnie tez zapas karteczek rośnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jakie piękne kartki! Szczególnie ta urodzinowa piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne karteczki Marylko zrobiłaś. Może i ja od nowego roku w takiej zabawie wezmę udział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wkomponowane grafiki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki słodziaki" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest się czym zachwycać,cudowne kartki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne są Twoje kartki ... wszystkie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są takie zabawy:) Karteczki wykonałaś cudne.Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kartki są śliczne, ale ta okazjonalna dla Emilki skradła moje serce, jest świetna!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne!!! a najbardziej spodobała mi się ta na urodzinki!!! Urocza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.