środa, 13 listopada 2019

Listopadowa rameczka dla Ani

Witam serdecznie ...
Na zabawę u Ani zrobiłam tylko jedną karteczkę,zawsze robiłam więcej,niestety mój czas jest ostatnio ograniczony,teraz jestem na etapie robienia ozdób bożonarodzeniowych :)
W tym miesiącu oprócz palety kolorów u mnie to biały-zielony-czerwony,
 dodatkowym elementem ma być ramka,ja dałam młodą parę w ramce,bo akurat była taka potrzeba  zrobienia kartki na ślub :)
Kwiatki z foamiranu własnej produkcji a papier z Actiona
Tutaj wytyczne od Ani 
Na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać jaki tort przygotowałyśmy z moją siedmioletnią wnuczką na Dni Szkoły,miała to być wspólna praca dziecka z pomocą rodziców,no oczywiście wszystko odbywało się u mnie w domu,bo wiadomo babcia ma wszystko co potrzebne -:)))
Nie mam takiego wykrojnika tortu,więc posłużyłam się gotowym szablonem z internetu,dziewczynki pilnie wycinały,córka kleiła porcje tortu,potem dziewczynki zrobiły kwiatki,cała podstawa tzn. klosz na którym stoi tort zrobiony z tektury,nóżka klosza z rolki po folii aluminiowej,całość kilka razy malowana,przyklejona serwetka na decu moje ( takie początki -:) )
Troszkę koronki żeby zakryć niedoskonałości i tort gotowy :)
Powiem szczerze że takie prace są bardzo fajne,cała rodzina bierze w nich udział,wszyscy się angażują,myślę że takie wspólne spędzanie czasu z dziećmi to super sprawa :)
Serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego dnia :)

25 komentarzy:

  1. Piękna kartka i wspaniały tort.
    A ja zapraszam na bajkę TUTAJ
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka prześliczna, ale tort zachwyca! zdolna wnusia, po babci jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocza kartka, Marylko. Torcik jak prawdziwy - cudeńko. To prawda, takie wspólne rodzinne tworzenie pozostawia niezapomniane wrażenie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka z rameczką jest śliczna! Torcik wyszedł wspaniale - co dwie głowy to nie jedna :)))
    Uściski Marylko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest prześliczna, a tort wprost wystrzałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace fantastyczne, a tort - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort rewelacja! Karteczka piękna i bardzo elegancka.
    Pozdrawiam Marylko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż torcik niejadalny ale przyjemności i zabawy w trakcie "pieczenia" wiele:)
    Kartka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marylko kochana, kartka jest piękna!!! Bardzo elegancka. A torcik apetyczny, szkoda, że nie do zjedzenia :)). Tworzycie z wnusią zgrany duet :)) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem Twoich prac są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna jest Twoja karteczka, a torcik wygląda smakowicie, nic tylko schrupać. Kiedyś też chciałam taki zrobić, ale nie wychodziło, więc odpuściłam, teraz żałuję, bo jak widzę ten Twój, to chyba jeszcze raz sie pokuszę i zrobię. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, małe arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowwwwww!!!!!N I E S A M O I T E !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marylko kartka piękna, ale torcik mnie powalił na kolana. Świetny pomysł i mistrzowskie wykonanie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka, ale torcik fantastyczny!!!
    Takie spędzanie czasu z dziećmi jest nieocenione!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko cudne i karteczka i ten słodki torcik - mniam :-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna kartka, tyle się na niej dzieje <3 a wnusia jaka zdolna, że taki piękny torcik przygotowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna kartka! zachwycająca kompozycja, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny torcik i do tego nie tuczący :) podziwiam, ze bez wykrojnika, bo robiłam taki kiedys i wiem ile to pracY :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna kartka Marylko, a tort zachwyca- świetny pomysł i mistrzowskie wykonanie;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na torcik :) piękna kartkę wykonałaś

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.