czwartek, 27 lipca 2017

Kartki na zabawę u Ani

Witajcie moi mili...
Człowiek ani się nie obejrzy,a już  miesiąc się kończy,czas więc na zaprezentowanie karteczek lipcowych które przygotowałam na zabawę u Ani.
 W lipcu naszą projektantką jest Iwonka która prowadzi niesamowitego bloga z pięknymi haftami krzyżykowymi i nie tylko,zresztą możecie sami to sprawdzić odwiedzając ją :)



Zacznę od karteczki kojarzącej się z latem i wakacjami.
Zrobiłam kartkę dla dziewczynki na 5 urodziny z Kopciuszkiem tańczącym na ukwieconej łące :)


Druga jako pozdrowienia z wakacji z latarnią morską :)


Następna kartka jest na Boże Narodzenie z laseczką cukrową,u mnie laseczki są zrobione ze sznurka usztywniane klejem,niestety nie miałam innego pomysłu,ale najważniejsze że są :)


A teraz ostatnia kartka na Wielkanoc z przebiśniegami,pierwszy raz zwijałam papierki,chciałam spróbować czy mi wyjdzie,trochę to koślawe,ale chyba przypomina przebiśniegi nie ? :)


Prezentacja wszystkich razem.


Myślę że wyszło nie najgorzej,teraz tylko poprosić żabola żeby przyjął i kolejny miesiąc będzie zaliczony :)

A teraz bardzo chciałam podziękować za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem a jednocześnie zaprosić jeszcze niezdecydowane osoby na urodziny mojego bloga o których więcej pisałam TUTAJ 
Bardzo serdecznie pozdrawiam  i zapraszam do zabawy :))

20 komentarzy:

  1. Marylko, śliczne karteczki przygotowałaś, świetnie skomponowane!
    Kopciuszek na ukwieconej łące zachwyca - idealna kartka dla 5-letniej dziewczynki.
    Delikatna grafika z latarnią pięknie kontrastuje z żywszą ramką i guziczkiem.
    Rewelacyjny pomysł na cukrowe laseczki na bożonarodzeniowej.
    I wspaniały quillingowy debiut.
    Bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda kartka inna i każda zachwyca swoją urodą :))
    Rzeczywiście ta kartka dla 5- latki jest super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki. Mam nadzieje ze skręcanie paseczkow cie wkręci bo fajna zabawa która ćwiczy przy okazji cierpliwość. Debiut wyszedł ci świetnie. Kopciuszkowa zachwyca a pomysł na laski bardzo fajny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marylko, karteczki są piękne i nic nie widzę koślawego w Twoich przebiśniegach - są piękne.. Pozdrawiam ciepło na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki, wszystkie. Ta pierwsza jest taka cudownie urocza i dziewczyńska, ta z latarnią to mój faworyt, taka subtelna, delikatna i nostalgiczna. Tuż za nią jest bożonarodzeniowa ze ślicznymi ażurami i piekną kompozycją. Skręcane przebiśniegi urocze. Piękne kartki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczne i pięknie skomponowane! Mnie najbardziej urzekła ta z latarnią morską :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! Szczególnie świąteczne mnie urzekły!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marylko, żabol z wielkim smakiem połknie takie piękne kartki. Morska jest taka klimatyczna!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!Najbardziej podoba mi się morska,delikatna,jakby muśnięta morską bryzą.Cudna!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka z laseczką najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, podziwiam wszystkie! Najpierw myślałam że z Kopciuszkiem najpiekniejsza, ale jak zobaczyłam pozostałe to nie podjęłabym się wybrania tej naj;) Przy BN piękny wykrojnik z tym ażurowym tłem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, szczególnie BN wpadła mi w oko:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Marylko piękne karteczki przygotowałaś al;e ta na 5 urodziny wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda na inną okazję i każda jest wyjątkowa!!! Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Marylko cudne Twoje kartki wszystkie. Kopciuszkiem pięciolatka była pewnie zachwycona bo kartka świetna. Latarnie mnie urzekła, to delikatne tło chmurki i niebieski guziczek no jak dla mnie bomba . Pomysł na laseczki ze sznurka rewelacja i piękna świąteczna grafika. Debiut quillnigowy bardzo udany , przebiśniegi są świetne.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! Wakacyjna z Kopciuszkiem- rewelacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki Marylko! Urzekła mnie ta z tańczącym Kopciuszkiem. Przebiśniegi też wyglądają uroczo. Ale nr 1 to BN - niezwykle klimatyczna kompozycja.
    Ściskam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przy latarni morskiej się rozmarzyłam, jest taka delikatna... Gratuluję udanego spotkania z quillingiem, przebiśniegi wyszły cudnie. Piękny karteczkowy zestaw. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki, co jedna to piękniejsza, a Twoje przebiśniegi są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każde pozostawione słowo.